Grožio įmonės verslo planas


Verslo verslo planas.

Grožio įmonės verslo planas. Įmonės rinkos tikslinė analizė. „Grožio banga“ verslo įmonės aprašymas. Įmonės marketingo situacijos (makro ir mikro aplinkos) analizė. Makroaplinka – tai visuma išorinių jėgų, kurios tam tikroje teritorijoje veikia įmonės marketingo. Mikroaplinka. Grožio salono „Grožio banga“ SSGG analizė. Įmonės rinkos tikslinė analizė. Rinkodaros komplekso elementų analizė pagal tikslines rinkas.


Penkių metų laikotarpyje pasiekti ne mažesnę kaip 300 000 Eur. apyvartą.

Penkių metų laikotarpyje išlaikyti ne mažesnį kaip 30 proc. pelningumą.

Politinė ir teisinė aplinka – „Grožio banga“ vykdydama savo veiklą vadovaujasi visa visuomenės politinių struktūrų veiklą ir teisės aktais.

Konkurentai. „Grožio banga“ turi kelis konkurentus, grožio saloną „Ditėja“, „Kristina“ ir dar keletą kitų konkurentų. Tačiau mūsų salone pasiūla yra didesne ir mūsų salonas turi aukščiausią įvertinimą.

Tiekėjai. Psirinkti tinkamus tiekėjus yra labai svarbu, nes tai lems mūsų teikiamų paslaugų kokybę ir įtakos visą procesą. Grožio salonui reikalingos priemonės darbui atlikti bus perkamos iš didmenininkų. Pagrindinis mūsų tiekėjas bus CASCADA. Cascada - tai profesionalių grožio prekių parduotuvė vertinantiems kokybę. Jei pagrindinis tiekėjas neturės mums reikiamų prekių kreipsimės į kitas parduotuves. T.y. UAB „Moderneta“, UAB „Gražvalda“.

Grožio salonų rinka yra suskirstyta pagal pirkėjų amžių, nes jis turi didelės įtakos pirkėjų poreikiams ir pageidavimams. Vienoks stilius kuriamas jaunuoliams,o dar kitoks 25-45 metų amžiaus grupes žmonėms.

Prekė. Paslauga ar prekė yra pagrindinis sėkmės bei pardavimų elementas.

  • Verslas Verslo planai
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • Daina
  • 2 puslapiai (758 žodžiai)
  • Kolegija
  • Verslo verslo planai
  • Microsoft Word 33 KB
  • Grožio įmonės verslo planas
    10 - 3 balsai (-ų)
Grožio įmonės verslo planas . (2017 m. Rugsėjo 26 d.). http://www.mokslobaze.lt/grozio-imones-verslo-planas.html Peržiūrėta 2017 m. Lapkričio 21 d. 10:21