Grožio paslaugų anketos analizė


Kosmetologijos analizė.

Grožio paslaugų anketos analizė.


Anketa siekta išsiaiškinti, pagal ką lietuviai renkasi grožio salonus. Tačiau mes sumažinome regioną iki Klaipėdos apskrities. Taip pat teiravomės, kas svarbu renkantis grožio salonus, ir kaip respondentai vertina grožio salonų paslaugas. Apklausėme 30 respondenčių-moterų, kurių amžiaus vidurkis 28 metai. Anketa anoniminė. Tyrimas vyko šių metų spalio-lapkričio mėnesiais.

Iš pirmojo klausimo, norėjome sužinoti, ar daug dėmesio klaipėdietės skiria grožio procedūroms. Daugiau nei pusė respondenčių atsakė, kad nuolatos puoselėja savo grožį (54,8 proc.), 25,8 proc.- grąžinasi tik esant šventinėms progoms, 12,9 proc.- privalo tai daryti dėl darbo. Likę 6,5 proc. respondenčių teigia skiriančios dėmesį pagal galimybes arba grąžinasi savo eko priemonėmis.

Paklausus, kur dažniausiai moterys atlieka grožio procedūras, atsakymai buvo labai įvairūs. 37,8 proc. moterų derina grožio procedūras namuose su salonų paslaugomis. 24,4 proc. pačios atlieka procedūras namuose. 22,2 proc.-lankosi tik pavieniuose grožio salonuose. Nedidelė dalis (11,1 proc.) renkasi privačius specialistus, dirbančius namuose. Ir tik 4,4 procentai respondenčių mėgsta kompleksinius grožio salonus.

  • Kosmetologija Analizės
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 8 puslapiai (753 žodžiai)
  • Kolegija
  • Kosmetologijos analizės
  • Microsoft Word 252 KB
  • Grožio paslaugų anketos analizė
    10 - 6 balsai (-ų)
Grožio paslaugų anketos analizė. (2016 m. Gegužės 24 d.). http://www.mokslobaze.lt/grozio-paslaugu-anketos-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 11:51