Grožio salonas praktikos ataskaita


Ekonomikos praktikos ataskaita. Santrauka. SITUACIJOS analizė. Išorės veiksnių analizė. Vidaus veiksnių analizė. SWOT analizė. Marketingo tikslai. Tikslinės rinkos parinkimas. Marketingo programa. Prekė. Kaina. Paskirstymas. Rėmimas. Veiksmų planas. Rezultatai ir aptarimas. Išvados ir rekomendacijos. Literatūros sąrašas. Priedai. Priedas Pavyzdinė klientų apklausos anketa.


Grožio salonas nėra pirmo būtinumo prekė – poreikių tenkinimo piramidėje yra aukštesniame lygmenyje nei maistas, būstas ar drabužiai. Tačiau paslaugų poreikis vis didėja, nes:

1.auga bendra produktų masė ir didėja bendras asortimentas,

2.didėja gyvenimo intensyvumas,

3.auga visuomenės išsivystymo lygis.

Šis darbas skirtas IĮ „Grožio salonas“ veiklos efektyvumui pagerinti.

Tiriamas objektas yra „Grožio salonas“. Tai individuali įmonė įsikūrusi 2000 metų gruodžio mėnesį. Geografinė įmonės padėtis patogi. Ji įsikūrusi Kaune. Patogus privažiavimas, yra transporto stovėjimo aikštelė.

Parengti marketingo sprendimai turėtų padėti įgyvendinti įmonės vadovų keliamus tikslus – pagerinti klientų požiūrį į pačią įmonę bei jos teikiamų paslaugų kokybę, o tuo pačiu ir padidinti paslaugų paklausą.

Darbo tikslas: „Grožio salono“ analizė – išskirtos stipriosios ir silpnosios pusės, išanalizuota įmonės veikla iki šio momento ir tolesnės veiklos galimybės.

Grožio salonas praktikos ataskaita. (2014 m. Kovo 18 d.). http://www.mokslobaze.lt/grozio-salonas-praktikos-ataskaita.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 13:03