Grožio salono marketingo planas


Grožio paslaugos teikimo aprašas pavyzdys. Grožio salono marketingas. Manikiuro paslaugos teikimo aprasas. Marketingo planas pavyzdys. Asortimento plotis ir gylis. Grožio paslaugos teikimo aprašo pavyzdys. Grozio salonu teikiamu paslaugu aprasymas. Aprasas salono. Rinkodaros tyrimas grozio salonas. Grozio salonu mikroaplinka.

Marketingo referatas. Įvadas. Paslaugos aprašymas. Paslaugos teikimo proceso aprašymas. Veiksnių analizė. Makroaplinkos analizė. Mikroaplinkos analizė. Swot analizės schema. Rinkos dydis ir segmentai. Rinkos dydis. Rinkos segmentai. Vartotojų poreikiai ir elgsena. Produkto pozicionavimas. Asortimento plotis ir gylis. Bostono matrica. Prekių ženklas. Paslaugos gyvavimo ciklas. Pelno lūžio grafikas. Pardavimų organizavimas. Tiekėjai. Transportas. Įrankiai. Pardavimų rėmimas. Marketingo strategijos. Apibendrinimas.


Grožio salonas „X“ įsikūręs Kauno mieste „ Mega “ prekybos centre, nuomojamose patalpose. Konkurencija didelė, kadangi didesni grožio salonai steigia įvairias akcijas, konkuruoti yra sunku.

Yra būtina išsiaiškinti, kokie makroaplinkos elementai turi didžiausią įtaką grožio salono veiklos plėtrai. Makroaplinka yra nekontroliuojama iš grožio salono pusės, bet ji turi įtaką verslui. Grožio saloną veikiantys makroaplinkos veiksniai : Ekonominiai; demografiniai; socialiniai/kultūriniai; politiniai/teisiniai.

2.Demografinė aplinka : a) žmonės dažniausiai pasirenka, savo poreikius atitinkančią vietą netoli namų ar darbo. b) Lietuvoje mažėja nedarbo lygis todėl daugiau žmonių gali sau leisti naudotis grožio salono paslaugomis.

4.Teisinė aplinka: Įmonės veiklą reglamentuojantys įstatymai, tai a) konkurencijos įstatymas; b) kainų įstatymas; c) LR įmonių ( verslo liudijimų ) įstatymas.

Grožio salono mikroaplinkos elementai yra : Tiekėjai; konkurentai; vartotojai.

Tiekėjai: kadangi grožio salonas specializuojasi tik manikiūro ir nagų priežiūros srityje, tai salonas naudojasi UAB „Eilorita“ teikiamomis paslaugomis, kuri siūlo efektyvias nagų priežiūros priemonių sistemas, klasikinių ir šiuolaikinių spalvų nagų laką. Prekiniai ženklai NAIL SYSTEM , ESI , PERFEKT NAILS .

Konkurentai: tai grožio salonai , kurie atlieka ne tik manikiūro , bet ir nagų priauginimo paslaugą, taip pat pedikiūrą Teikiamos aukštos kokybės paslaugos.

Vartotojai: klientai turintys vidutines pajamas, kurie nori greitai ir kokybiškai pasidaryti manikiūrą, negaišdami daug savo laiko.

Manikiūro veikla vykdoma Kaune prekybos ir pramogų centre „MEGA“ nuomojamose patalpose. Daromas manikiūras ir nagų priežiūros paslauga, nagų priauginimo paslauga neteikiama. Verslui plėtoti patogi geografinė vieta. Žmonių srautas į prekybos centrą daugiausia yra iš šalimais esančių tankiai apgyvendintų Kauno mikrorajonų, tai yra Šilainių, Vilijampolės, Romainių ir t.t mikrorajonai.

Žmonių srautas per 7 dienas, tai yra per 1 savaitę maždaug : 10 000 gyv. iš jų 2780 vyrai; 3265 vaikai iki 15m.; 894 seni žmonės; 3061 moterys ( potenciali rinka ). Per vieną savaitę mūsų salonas aptarnauja 44 klientes, į dieną 6 klientes, 1 klientei aptarnauti skiriama maždaug 1 val.

Klientai apsilankę grožio salone pirmiausia pasidomi kaina ir kaip greitai tai bus atlikta. Paslauga domisi įvairaus amžiaus moterys, kadangi mes neteikiame nagų priauginimo paslaugos, tai grožio salono klientės yra vidutinio amžiaus, daugiausia dirbančios 25 – 40 metų amžiaus moterys gyvenančios Kaune, kurios nori greitai ir kokybiškai pasidaryti manikiūrą, nesugaištant daug savo laiko. Jos domisi nagų priežiūros naujovėmis, priežiūros priemonėmis. Kadangi darbuotojai reguliariai vyksta į seminarus, tai gali klientėms suteikti tokios informacijos, taip sustiprinama galimybė, kad jos sugrįš pasidaryti manikiūrą.

  • Marketingas Referatai
  • 2011 m.
  • 17 puslapių (2596 žodžiai)
  • Marketingo referatai
  • Microsoft Word 435 KB
  • Grožio salono marketingo planas
    10 - 1 balsai (-ų)
Grožio salono marketingo planas. (2011 m. Kovo 01 d.). http://www.mokslobaze.lt/grozio-salono-marketingo-planas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 08:47