Grožio salono paslaugos marketingo tyrimas


Marketingo tyrimas. Marketingo tyrimai. Savarankiškas darbas. ĮVADAS Temos aktualumas. Problemos išaiškinimas. Tyrimo objektas. Tyrimo tikslas. Tyrimo uždaviniai. Tyrimo imtis ir tyrimo metodika. Trumpa grožio salono lidija “ charakteristika. Tyrimo duomenų analizė. Tyrimo išvados ir rekomendacijos. Respondente , Prašytumėme Jus atsakyti i šios anketos klausimus. Anketa anoniminė. Jūsų atsakymai bus labai svarbūs tiriant grožio salono Lidija “ paslaugų reikalingumą. Dėkojame už Jūsų atsakymus ir sugaištą laiką Jūsų lytis. Jūsų amžius. Jūsų socialinė padėtis. Kokios vidutinės Jūsų pajamos per mėnesį. Kaip dažnai einate į grožio salonus. Kiek grožio salone išleidžiate pinigų. Kokiomis paslaugomis dažniausiai naudojatės. Kiek kartų teko lankytis grožio salone Lidija “. Vertindama (- ) grožio salono Lidija “ paslaugas , Jūs galite pasakyti , kad. Ar paslaugų kokybė atitinka už šias paslaugas mokamą kainą. Jūsų manymu ar reikalingas dar šis grožio salonas. Ar rekomenduotumėte grožio saloną Lidija “ savo draugams ar pažįstamiems. Ar naudositės šio grožio salono paslaugomis ateityje.


Temos aktualumas. Gerėjant gyvenimo kokybei vartotojai tampa vis įnorengesni ir išrankesni. Būtent tai atspindi vartotojų keliamuose reikalavimuose paslaugoms ir jų kokybei. Organizacijos siekdamos neprarasti vartotojų, turi juos patenkinti, užtikrindamos reikiamą paslaugų kokybę pastoviai matuojant ir gerinant ją. Gerinant kokybę įmonės plečia klientų ratą taip užsiimdamos vis didesnę rinkos dalį ir stiprina konkurenciją. Tik pastovus kokybes paslaugų stebėjimas, matavimas ir analizė įmonėms gali padėti išsilaikyti rinkoje.

Problemos išaiškinimas. Pagrindinė problema, yra netinkamas vartotojų lūkesčių interpretavimas, todėl ypatingą dėmesį įmonės ,norinčios sėkmingai valdyti kokybę, turėtų skirti dėmesį paslaugų kokybės matavimui vartotojo akimis.

Tyrimo objektas – grožio salonas „Lidija“ paslaugų vartotojai.

Tyrimo tikslas - ištirti ar Alytaus mieste pakankama paklausa grožio salonų paslaugų.

Tyrimo imtis ir tyrimo metodika. Tyrimas buvo atliktas Naujoji 42, Alytus 2014 metais. Šiam tyrimui atlikti buvo pasirinkta anketinė apklausa. Anketą, kuri buvo užpildyta grožio salono „Lidija“ klientų sudarė 13 klausimų. Apklausoj dalyvavo 166. Buvo apklausti įvairaus amžiaus ir išsilavinimo asmenys.

Respondentai aktyviai dalyvavo apklausoje. Atsakymai buvo išsamūs geranoriški. Anketų grįžtamumas buvo 100%.

Šiame tyrime buvo naudojami statistinis tyrimo metodai. Rezultatai apskaičiuojami ir pateikiami statistiniais duomenimis, diagramose ir tekstine forma.

Grožio salonas „Lidija“ įkurta 2013m. liepos 8 d. užsiima grožio paslaugomis. Vystydama veiklą nuolat tobulina siūloma paslaugas, siūlydama vertę savo klientams bei partneriams.

  • Marketingas Tyrimai
  • 2015 m.
  • 14 puslapių (1407 žodžiai)
  • Kolegija
  • Marketingo tyrimai
  • Microsoft Word 118 KB
  • Grožio salono paslaugos marketingo tyrimas
    10 - 2 balsai (-ų)
Grožio salono paslaugos marketingo tyrimas. (2015 m. Kovo 20 d.). http://www.mokslobaze.lt/grozio-salono-paslaugos-marketingo-tyrimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 00:26