Grožio salono teikiamų paslaugų kokybės analizė


Grozio salonu teikiamos paslaugos. Imones teikiamu paslaugu kokybes analize referatai. Grozio salono paslaugu duomenu baze. X įmones paslaugų analizė. Vertinimo kriterijai grozio salono paslaugu kokybe. Paslaugu kokybe salone. Grozio salonu vadyba. Grozio salono praktikos apzvalga. Grozio salonu analize. Sveikatingumo ir grozio verslo imones teikiamu paslaugu kokybes vertinimas.

Vadybos diplominis darbas. Grožio salono uab ,,x“ teikiamų paslaugų kokybės analizė. Įvadas. Paslaugų kokybės vertinimo ypatumai. Paslaugų kokybės apibrėžtis. Vartotojų poreikių tenkinimas. Pasiūlos ir paklausos ryšys paslaugų įmonėje. Personalo įtaka teikiamų paslaugų kokybei. Paslaugų kokybės vertinimo modeliai. Paslaugų kokybės vertinimo kriterija. Grožio salono ,,x‘‘ paslaugų kokybės analizė. Paslaugų įmonė - grožio salonas ,,x“. Įmonės mikro ir makro aplinkos. Paslaugų įmonės – grožio salono ,,x” teikiamos paslaugos. Grožio salono ,,x“ vartotojų nuomonės tyrimas. Personalo valdymo analizė grožio salone ,,x“. Teikiamų paslaugų kokybės įvertinimas. Išvados. Rekomendacijos. Literatūra. Priedai.


Paslaugų sferos prioritetinis vystymas Lietuvoje skatina grožio ir kitų paslaugų tobulėjimą kokybės aspektu. Darbe pateiksime vienos iš paslaugų grupės - grožio paslaugų, kokybės analizę. Nagrinėsime problemą, ar kokybiškos paslaugos teikiamos grožio salonuose Mažeikių mieste, kokių paslaugų nepakanka. Įvertinsime visų esamų ir potencialių vartotojų nuomones, jų siūlymus bei prieštaravimus.

Darbo aktualumas – teikiamų paslaugų kokybės trūkumai įtakoja įmonės veiklos apimtis ir jos padėtį vartotojų, konkurentų atžvilgiu.

Darbo objektas – grožio salonas „x“

Darbo tikslas - išanalizuoti Mažeikiuose grožio salone „x“ teikiamų paslaugų kokybę

Tikslui pasiekti suformuluoti šie uždaviniai:

1.išsiaiškinti kaip formuojama paslaugų kokybė

2.atskleisti įmonės esamą padėtį vartotojų, tiekėjų, konkurentų atžvilgiu;

3.pateikti grožio salono „x“ paslaugų paketą, jų sudėtį, pajamų bei išlaidų santykį;

4.atlikti vartotojų nuomonės tyrimą;

5.išnagrinėti grožio salono „x“ paslaugų kokybę

Numatytam tikslui ir uždaviniams pasiekti taikyti šie metodai:

1.mokslinės literatūros analizė;

2.dokumentų analizė;

3.anketavimas

Baigiamajame darbe pasistengta atskleisti tam tikras profesines kompetencijas, tokias kaip:

ogebėjimą įvertinti verslo aplinką ir savo galimybes,

omokėti naudotis informaciniais šaltiniais,

ogebėti analizuoti, sisteminti ir įvertinti tyrimų duomenis,

ogebėti įvertinti esamą įmonės veiklą,

omokėti kontroliuoti ir valdyti turimus materialinius ir finansinius išteklius,

ogebėjimas atlikti apklausą, padaryti išvadas ir reikalingus sprendimus.

  • Vadyba Diplominiai darbai
  • 2013 m.
  • 56 puslapiai (13005 žodžiai)
  • Kolegija
  • Vadybos diplominiai darbai
  • Microsoft Word 302 KB
  • Grožio salono teikiamų paslaugų kokybės analizė
    10 - 1 balsai (-ų)
Grožio salono teikiamų paslaugų kokybės analizė. (2013 m. Vasario 26 d.). http://www.mokslobaze.lt/grozio-salono-teikiamu-paslaugu-kokybes-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 05:09