Grožio salono valdymo ir rinkodaros situacijos analizė


Marketingo skaidrės.

Grožio salono „. “ valdymo ir rinkodaros situacijos analizė. Duomenys apie įmonę. Individualiai įmonei „Sudaira“ priklauso 7 „Figaro“ grožio salonų tinklas. „. “ grožio salonų tinklas. Grožio salono „Figaro“ konkurentai prekybos centre Ozas. Netiesioginio poveikio aplinkos veiksniai. Socialiniai veiksniai. Svarbus yra gyventojų skaičius. Tiesioginio poveikio aplinką sudaro įtaką darantys asmenys arba grupės. Įmonės misija teikti profesionaliausias grožio paslaugas. Paslaugų kainos turi atitikti ne tik įmonės tikslus. Kaip seksis įmonei vystyti veiklą ateityje? Jei ir toliau bus dirbama tik su kokybiškomis medžiagomis. Literatūra.


Grožio salono „...“ valdymo ir rinkodaros situacijos analizė.

Individualiai įmonei „Sudaira“ priklauso 7 „Figaro“ grožio salonų tinklas. Grožio salonai teikia kirpimo, kosmetologinės, makiažo, manikiūro, pedikiūro, masažo bei daug kitų paslaugų. Įmonėje dirba 126 darbuotojai.

Socialiniai veiksniai. Svarbus yra gyventojų skaičius. Augant gyventojų skaičiui, daugės potencialių vartotojų. Ekonominiai veiksniai. Ekonominė aplinka – dinamiškiausias makroaplinkos elementas. Esminiai ekonominės aplinkos veiksniai, nors ir netiesiogiai, tačiau stipriai įtakojantys įmonių veiklą – užimtumo lygis, infliacija, ekonominis augimas. Politiniai veiksniai. Organizacijai svarbus įstatymus leidžiančios ir juos vykdančių institucijų bei teisinės sistemos požiūris į jas. Technologiniai veiksniai. Technologijos nepaliaujamai kinta, taip atsiranda verslo įmonėms naujų galimybių.

  • Marketingas Skaidrės
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • Evelina
  • 12 puslapių (318 žodžių)
  • Kolegija
  • Marketingo skaidrės
  • MS PowerPoint 556 KB
  • Grožio salono valdymo ir rinkodaros situacijos analizė
    10 - 3 balsai (-ų)
Grožio salono valdymo ir rinkodaros situacijos analizė. (2017 m. Kovo 31 d.). http://www.mokslobaze.lt/grozio-salono-valdymo-ir-rinkodaros-situacijos-analize.html Peržiūrėta 2018 m. Sausio 17 d. 23:58