Grožio salono verslas


Vadybos verslo planas. Santrauka. Įmonės charakteristika. Rinkos tyrimas. Rinkos apžvalga. Anketinis respondentų tyrimas. Konkurentų analizė. Marketingo organizavimas. Marketingo organizavimas. Kainų politika ir kainos. Reklama. Pardavimų apimties prognozė. Paslaugų organizavimas. Įmonės personalas. Įmonių socialinė atsakomybė. Verslo rizikos įvertinimas. Finansinės prognozės. Projektų kaina ir finansavimo šaltiniai. Pelno (nuostolių) ataskaitų prognozė. Balansų prognozė. Priedai.


Projekto idėja: įsteigti naują grožio paslaugų centrą Kauno centre. Šiame grožio centre bus galima naudotis kirpėjo – stilisto paslaugomis, SPA procedūromis ir masažais, Kosmetologo – visažisto paslaugomis, bus atliekamos veido procedūros, manikiūras bei pedikiūras ir blakstienų priauginimas.Verslo idėja: Įsteigti moterų grožio centrą Kaune.

Įmonės vizija – būti žinomam ir pripažintam grožio centru su „vaikų kambariu“ Kauno regione, teikti aukščiausios kokybės, išskirtines grožio ir sveikatos puoselėjimo procedūras, sukurti jaukią aplinką ne tik grožio centro svečiams, bet ir jų mažyliams.

Įmonės misija - tenkinti vartotojų lūkesčius, teikti kokybiškas grožio ir sveikatingumo paslaugas, ugdyti sveikatos, grožio puoselėjimo vertybes, skleisti žinias apie grožį ir sveikatą.

  • Vadyba Verslo planai
  • 2014 m.
  • 92 puslapiai (15200 žodžių)
  • Universitetas
  • Vadybos verslo planai
  • Microsoft Word 1664 KB
  • Grožio salono verslas
    10 - 4 balsai (-ų)
Grožio salono verslas. (2014 m. Sausio 09 d.). http://www.mokslobaze.lt/grozio-salono-verslas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 13:46