Grožio salono verslo planas Grožio banga


Kosmetologijos verslo planas. Santrauka. Įvadas. Verslo šakos analizė. Verslo idėjos pristatymas. Marketingo planas. Mikroaplinka. Tiekėjai. Vartotojai. Pagrindiniai konkurentai. Makroaplinka. Grožio salono vieta. Kainų politika ir kainos. Reklamos būdai. Įmonės įvaizdžio formavimas. Gamybinis planas. Įmonės patalpų organizavimas. Paslaugų teikimo organizavimas. Technologinė įranga. Kitos išlaidos. Organizacinis planas. Įmonės rūšis ir forma, informacija apie akcininkus. Personalas. Rizikos vertinimas. Įmonės SWOT analizė. Rizikos veiksniai ir jų mažinimo priemonės. Finansinis planas. Finansiniai poreikiai ir ištekliai. Balanso prognozės. Šaltiniai. Priedai.


Šio darbo tikslas - ugdyti gebėjimą planuoti ir organizuoti įmonės veiklą, atsižvelgiant į paslaugų įmonės marketingo ypatumus. Atliekama verslo šakos analizė, bei pasirinktos verslo idėjos pagrindimas.

Šiame verslo plane pristatoma UAB “Grožio banga” verslo idėją. Šį saloną įkurs ir jam vadovaus Greta Gedminaitė ir Miglė Savickaitė. Grožio salone bus naudojama naujausia bei profesionali įranga taip pat kokybiškos plaukų ir nagų priežiūros priemonės ir profesionali visažistų kosmetika. Šiai verslo idėjai bus reikalingi 8 darbuotojai su specialiomis kvalifikacijomis, kurie atliktų pavestus darbus. Pagrindiniai šios įmonės konkurenciniai pranašumai – darbuotojų profesionalumas. Grožio saloną įsteigsime Kauno mieste, Raudondvario plente 93. Patalpas nuspręsta nuomotis dėl to, kad tai yra pigiau ir naujai steigiamai įmonei tai realesnis variantas, nes naujų patalpų įsigijimui reikia nemažai lėšų. Šios patalpos yra pigios, nedidelio ploto, kurio užtenka grožio salonui.

UAB “Grožio banga” būsimi klientai – turintys vidutines aukštesnes ir aukštas pajamas Kauno regione, vertinantys madą, tarptautinę paslaugų kokybę ir prestižą.

Norint įmonei sėkmingai teikti paslaugas bei konkuruoti rinkoje, didelį dėmesį skirsime kainų politikai. Kadangi ji nulemia santykius tarp firmos bei prekių rinkos, todėl kaina labai svarbi ir prekių vartotojams. Įmonė stengsis pritraukti kuo daugiau klientų, todėl didelį dėmesį skirs reklamai.

Atlikus pardavimų prognozė manome, jog 2015 metais planuojama suteikti paslaugų už 224 990 litų. Kitais metais planuojama iki 4 procentų padidinti pardavimų apimtis, todėl 2016 metais planuojama suteikti paslaugų už 233 830 litų, o 2017 metais planuojama iki 10 procentų padidinti pardavimų apimtis, ko pasekoje įmonė uždirbs 256 000 litų.

Grožio salono verslo planas Grožio banga. (2015 m. Vasario 24 d.). http://www.mokslobaze.lt/grozio-salono-verslo-planas-grozio-banga.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 19:34