Grožio salono verslo planas „House of makeup“


Verslo verslo planas.

Įmonės tikslai Pirmieji metai. Įmonės aprašymas. Įmonės misija. Įmonės vizija. Konkurentas Pranašumai. Viktorija Gvazba. A Studija. Rimos salonas Dienos SPA. Teisiniai klausimai. Marketingo planas. Klientai ir diferencijuotas marketingas. Rinkos segmentai Konkretūs poreikiai. Rinkos tendencijos. Rinkos tendencija. Produktas paslauga Kaina. Reklamos tipas Detalės Reklamos esamumo laikas. Vietos spauda. Asmeninės rekomendacijos. Iš viso. 650 eur. Rinkos rizika ir veiksmai. Galimos rinkodaros rizikos. Finansinis planas. Pinigų srautų judėjimas. Pelnas ir nuostolis.


IĮ „GN HOUSE OF MAKEUP“ bus pilnos darbo dieną grožio salonas, siūlantis ypač didelį grožio paslaugų pasirinkimą suaugusiems ir vaikams. Paslaugos apima:

Moterų, vyrų bei vaikų plaukų kirpimas;

Įmonę planuojama atidaryti 2017 metų gruodžio mėnesį. Įmonė priklausys ir jai vadovaus Gabrielė Nartautaitė. Pagrindiniai rinkos segmentai bus suaugusieji ir vaikai – vyrai ir moterys, kuriems visada reikia tam tikrų grožio paslaugų bei produktų. Grožio salonas įsikurs 130 m2 ploto patalpose, Kelmės miesto centre, V. Didžiojo gatvėje 53. Planuojami trys pilnos darbo dienos grožio salono darbuotojai – dvi kirpėjos ir viena kosmetologė, kurios dirbs kartu su savininke, vykdydamos visus įmonės reikalavimus. Taip pat savininkas apsvarstė ir nustatė pagrindinius rinkodaros, įmonės veiklos bei finansų riziką. Siekiant minimizuoti ar sušvelninti riziką, sukūrė nuodugnų rizikos ir verslo valdymo planą.

Individualioji įmonė „GN HOUSE OF MAKEUP“ bus pilnos darbo dienos grožio salonas, įkurtas Gabrielės Nartautaitės. Įmonė siūlys ir teiks ypač didelį grožio paslaugų pasirinkimą suaugusiems ir vaikams, siekiant gauti pripažinimą tarp klientų bei jų pasitenkinimą, naudojant ir parduodant aukštos kokybės produktus už konkurencingą kainą.

Apsvarsčius ir išanalizavus šios naujos įmonės potencialą Kelmės mieste, galima teigti, kad paklausa iš tiesų egzistuos, turint omenyje, jog grožio industrijos rinkoje dabar egzistuoja didelis skirtumas tarp paslaugos kainos ir jos suteiktos kokybės. Atlikus rinkos tyrimus, aiškiai matyti, kad ši verslo rūšis bus ypač palaikoma ne vien miesto gyventojų, bet ir į savo gimtąjį miestą iš užsienio grįžtančių emigrantų, kurie mano, jog grožio paslaugos užsienyje yra daug brangesnės nei Lietuvoje.

Įmonė įdarbins iš trijų žmonių sudarytą, pilną darbo dieną dirbantį personalą: dvi kirpėjas ir vieną kosmetologę, kurios dirbs kartu su savininke, vykdydamos visus įmonės reikalavimus. Grožio salono atidarymo pradžioje bus viena kirpėja ir kosmetologė, tačiau tolimesnėje įmonės veikloje, maždaug po keturių mėnesių, kai verslas pradės augti, planuojama įdarbinti ir antrąją kirpėją.

Gabrielė Nartautaitė turi didelę patirtį grožio srityje, tačiau specializuojasi į vizažą ir plaukų modeliavimą.

  • Verslas Verslo planai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 11 puslapių (2055 žodžiai)
  • Gimnazija
  • Verslo verslo planai
  • Microsoft Word 40 KB
  • Grožio salono verslo planas „House of makeup“
    10 - 10 balsai (-ų)
Grožio salono verslo planas „House of makeup“. (2016 m. Birželio 01 d.). http://www.mokslobaze.lt/grozio-salono-verslo-planas-house-of-makeup.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 13:58