Grupinės terapijos svarba


Pedagogikos skaidrės.

Grupių vedimo praktikumas. (Įvadinė paskaita). Vida Usnienė. vidausniene@gmail. com. Studijų dalyko tikslas. Studijų dalyko numatomi rezultatai. Teorinių paskaitų tikslas. Teorinių paskaitų tvarkaraštis ir temos. Seminarų kurso planas. Atsiskaitymas. Studento žinios vertinamos pagal suminio (kaupiamojo) vertinimo sistemą. Darbas seminarų metu –50 proc. Darbas seminarų metu –30 proc. Seminaro gairės. Esminiai aspektai vedant grupę. Dalyvavimas grupėje. Literatūra.


Formuoti grupių vedimo įgūdžius Patirti grupės vedimą ir įgyti dalyvavimo grupėje patirties; mokytis grupės procesų atpažinimo bei suprasti grupės vedančiojo vaidmenį; mokytis interaktyvumo santykyje su kitais kolegomis ir pajusti (suvokti) grupės vedimo ir valdymo metodus; Remiantis savo patirtimi susiformuoti grupės kaip reiškinio sampratą ir galėti ją palyginti su literatūroje pateikiamais apibrėžimais.

Gebės atpažinti grupės sąveikas, raidą, komunikaciją, koreguojančią patirtį įvairiose teorinėse paradigmose. Gebės organizuoti ir skatinti grupės darbą, teikti grupės nariams reikalingą grįžtamąjį ryšį bei reflektuoti savo patyrimą.

Gebės atpažinti pagrindinius grupės ir vedančiojo sąveikos ypatumus. turės žinių, kaip įvardinti grupėje vykstančius procesus. pabandys vesti grupę ir įgis pradinės patirties grupės vedimo ir dalyvavimo grupėje.

Padėti studentams kuo geriau ir aiškiau suvokti skirtingų grupių įvairovę, jų vedimo ir buvimo grupėje ypatumus bei reikšmingiausius aspektus. Padėti studentams geriau pasiruošti ir pravesti pasirinktą grupę seminarų metu.

  • Pedagogika Skaidrės
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 17 puslapių (452 žodžiai)
  • Pedagogikos skaidrės
  • MS PowerPoint 129 KB
  • Grupinės terapijos svarba
    10 - 10 balsai (-ų)
Grupinės terapijos svarba. (2016 m. Kovo 23 d.). http://www.mokslobaze.lt/grupines-terapijos-svarba.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 06:28