Gubernija pusmetį baigė nuostoliu


Marketingo kursinis darbas. Marketingo tiriamasis darbas. Įvadas. Marketinginės problemos, reikalaujančios marketingo tyrimo, parinkimas. Informacijos šaltiniai. Straipsnio esmė. Problema. Marketingo tyrimas, kurio reikalauja problema. Palyginamoji rinkos ir marketingo tyrimo bendrovių analizė. Bendrovės pasirinkimas, marketinginei problemai spręsti. Tikslinio segmento identifikavimas. Taikomos pozicionavimo strategijos identifikavimas. Tikslinės rinkos nustatymas pagal segmentavimo kriterijus. Pozicionavimo strategijos nustatymas. Marketingo aplinkos analizė. Politinė - teisinė aplinka. Socialinė - kultūrinė aplinka. Gamtinė aplinka. Mokslinė - technologinė aplinka. Ekonominė aplinka. Konkurentai. Sprendimų marketingo komplekso elementų kontekste pagrįstumo analizė. Prekė. Kaina. Paskirtymas. Rėmimas. Išvados.


Šiomis dienomis ,,Gubernija“ išsaugojusi gilias aludarystės tradicijas gamina kvietinį ,,ale“ ir ,,lager“ stiliaus alų. Savo produkciją eksportuoja į Vokietiją, Didžiąją Britaniją, Lenkiją, Latviją, Rusiją, Afrikos žemyną ir Jungtines Amerikos Valstijas. Aktyviai prisideda prie įvairių Šiaulių miesto visuomeninių, kultūros bei sporto projektų.

Tyrimo objektas: AB,,Gubernijos“ įmonė

Tyrimo tikslas: išanalizuoti AB,,Gubernijos“ marketingines problemas bei išsiaiškinti galimus jų sprendimus

Tyrimo uždaviniai:

•Apibrėžti AB,,Gubernijos“ marketingines problemas;

•Išanalizuoti marketingo bei rinkodaros tyrimų įmones bei išsiaiškinti, kuri įmonė tinkamiausia nustatytai marketinginei problemai spręsti;

•Atlikti tikslinio segmento identifikavimą;

•Atlikti pozicionavimo strategijos identifikavimą;

Gubernija pusmetį baigė nuostoliu. (2013 m. Lapkričio 16 d.). http://www.mokslobaze.lt/gubernija-pusmeti-baige-nuostoliu.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 16:48