Gynūnų globos asociacijų reklama


Marketingo kursinis darbas. Įvadas. Reklamos sampratos analizė. Reklamos principai, tikslai ir funkcijos. Elementų analizė. Išvados. Bibliografinių nuorodų sąrašas.


Kalbant apie gyvūnų globos asociacijas, reikia pasakyti, kad jų veikla mūsų visuomenėje yra labai reikšminga, ypatingai tų asmenų atžvilgiu, kurie nėra abejingi tam tikrų gyvūnėlių ateitimi.

Klabant apie gyvūnų globos asociacijas (draugijas), reikia pasakyti, kad jų veikloje reklama yra labai svarbi. Gyvūnų globos asociacijos labai priklausomos nuo tinkamos reklamos, kadangi dažniausiai šios asociacijos priklauso nuo asmenų geros valios, t.y. nuo visuomenės paramos. Šią paramą gali suteikti tiek fiziniai, tiek juridiniai asmenys, o svarbiausia – kad juos tinkamai pasiektų informacija, t.y. kokios paramos ir pagalbos reikia konkrečioms gyvūnų globos namų asociacijoms.

Reklamos priemonių iš ties yra daug ir jas visas gali panaudoti gyvūnų globos asociacijos, vykdydamos savo veiklą, tačiau ne visos priemonės yra tinkamos gyvūnų globos asociacijų veiklai, pvz., televizija, lauko reklama kai kurioms gyvūnų globos asociacijoms gali būti „neįkandama“, t.y. tiesiog per brangi.

Darbo tikslas – išanalizuoti gyvūnų globos asociacijų veiklos reklamos Lietuvoje elementus.

Darbo uždaviniai: 1. Pateikti reklamos sampratą; 2. Išanalizuoti reklamos principus, tikslus ir funkcijas; 3. Apžvelgti gyvūnų globos asociacijų veiklos reklamos Lietuvoje elementus.

Darbe naudojami metodai: 1. Literatūros šaltinių analizė. 2. Internetinių svetainių analizė.

Atlikta teorinė ir internetinių svetainių analizė, leidžia pažymėti, kad internetinė erdvė ir tiesioginė reklama įvairiuose prekybos centruose yra pagrindinės gyvūnų globos namų veiklos reklamos priemonės. Taip pat tenka sutikti, kad vietinių miesto radio stočių pagalba bei vietinių (regioninių) laikraščių pagalba visuomenė gali rasti įvairius skelbimus ir sužinoti apie jų rajonuose esančių gyvūnų globos asociacijų (draugijų) veiklą, reikalingą paramą ar kitokią pagalbą.

Temos aktualumas ir reikšmingumas. Kalbant apie gyvūnų globos asociacijas, reikia pasakyti, kad jų veikla mūsų visuomenėje yra labai reikšminga, ypatingai tų asmenų atžvilgiu, kurie nėra abejingi tam tikrų gyvūnėlių ateitimi.

Internetinė erdvė ir tiesioginė reklama įvairiuose prekybos centruose yra pagrindinės gyvūnų globos namų veiklos reklamos priemonės. Taip pat tenka sutikti, kad vietinių miesto radio stočių pagalba bei vietinių (regioninių) laikraščių pagalba visuomenė gali rasti įvairius skelbimus ir sužinoti apie jų rajonuose esančių gyvūnų globos asociacijų veiklą, reikalingą paramą ar kitokią pagalbą.

Kitas norminis teisės aktas, įtvirtinantis reklamos sampratą yra LR visuomenės informavimo įstatymas, kuriame pabrėžiamas ne tik specifinis reklamos tikslas (skatinti įsigyti prekių arba paslaugų – o tai reiškia, kad reklama priskiriama prie pardavimų skatinimo priemonių), bet ir reklamos atlygintinumas, t. y. „reklama laikoma informacija, kuri, be kita ko, skleidžiama už užmokestį ar kitokį atlygį“.

Gynūnų globos asociacijų reklama. (2015 m. Spalio 25 d.). http://www.mokslobaze.lt/gynunu-globos-asociaciju-reklama.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 19:37