Gyvavimo ciklas


Gyvavimo ciklas literatura. Prekės gyvavimo ciklas.

Marketingo kursinis darbas. Įvadas. Prekės samprata. Prekės gyvavimo ciklas. Prekes gyvavimo ciklo stadijose naudojamos marketingo strategijos. Švyturio “balto” alaus gyvavimo ciklo stadijos. Išvados. Naudota literatūra.


Realių rinko sąlygų ir reikalavimų žinojimas, savo rinkos pažinimas leidžia įmonei sukurti tinkamą produktą, tinkamu laiku įvesti jį į rinką. Tuo tikslu įmonė turi turėti gerai parengtą marketingo kompleksą susidedantį iš keturių dalių: prekė, kaina, paskirstymas ir rėmimas.

Smulkiau nagrinėjant vieną iš sudedamųjų marketingo komplekso dalių – prekę, svarbu žinoti, kad prekė ir produkto politika gamybos įmonėje siejama su produkto gamybos marketingo programos rengimu: prekybos įmonėje – su asortimento formavimu ir vartotojų aptarnavimo sistemų bei programų kūrimu. Prekės gyvavimo ciklas. Tam tikslui, ypač, stambiose kompanijose kuriama marketingo padalinio orientacija pagal prekes, kuri kiekvienai prekei skiria daug dėmesio.

Gyvavimo ciklas. (2012 m. Spalio 04 d.). http://www.mokslobaze.lt/gyvavimo-ciklas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 06:24