Gyvenimo įgūdžių ugdymas plėtojant sveikatos saugojimo kompetenciją


Pedagogikos skaidrės. Gyvenimo įgūdžių ugdymas plėtojant sveikatos saugojimo kompetenciją. Gyvenimo įgūdžiai. Kas tai? Ilgą laiką buvo vartojama sąvoka “Socialiniai įgūdžiai”. Temos aktualumas. Gyvenimo įgūdžiai – neatskiriama mūsų gyvenimo dalis. Ikimokyklinio periodo reikšmingumas gyvenimo įgūdžių ugdymui. Vaiko socializacija prasideda jam gimus ir tęsiasi visą gyvenimą jį supančioje aplinkoje. Gyvenimo įgūdžių ir sveikatos ugdymo sąsajos. Dar 1948m. Pasaulinės sveikatos organizacijos pateiktas sveikatos apibrėžimas “Sveikata yra visapusė fizinė. Gyvenimo įgūdžių ugdymas lopšelyje-darželyje. Gyvenimo įgūdžių ugdymui turi įtakos visas lopšelio-darželio gyvenimas. Gyvenimo įgūdžių ugdymui palanki aplinka. Sėkmingam gyvenimo įgūdžių ugdymui būtinas palankios psichologinės aplinkos. Gyvenimo įgūdžių ugdymo formos, metodai, būdai. Gyvenimo įgūdžių ugdymą stengiamės organizuoti taip. Žaidimas – gyvenimo įgūdžių ugdymo pradmenys. Žaidimas yra pagrindinė ikimokyklinio amžiaus vaikų veikla natūraliai sukurianti bendravimo ir bendradarbiavimo situacijas. Gyvenimo įgūdžių ugdymas per praktinę veiklą. Geriausias gyvenimo įgūdžių ugdymas – tai praktinė veikla. Organizuojant sveikatos ugdymą. Savęs pažinimas. Pažinti save – įminti sveikatos mįslę. Sveikatos ugdymas neįsivaizduojamas be savo kūno pažinimo. Ugdomosios veiklos organizavimas Apžiūrime plakatus. Asmens higiena. Kur švara – ten sveikata. Tinkamai suformuoti asmens higienos įgūdžiai svarbūs siekiant išlaikyti sveikatą. Ugdomosios veiklos organizavimas Minčių lietus “Kam reikalinga oda. Aš ir kiti. Kaip šauksi, taip atsilieps. Nedaryk kitam to, ko pats nenori. Psichinė sveikata yra vienas iš sveikatos komponentų. Ugdomosios veiklos organizavimas Pritaikome „Gyvenimo įgūdžių ugdymo programos“ metodinę medžiagą. Šeima ir sveikata. Vandenyno pradžia – upelis, gyvenimo – šeima. Ugdomosios veiklos organizavimas Minčių lietus “Šeima – tai. Maistas ir mityba. Gyvename ne tam, kad valgytume. Sveika mityba – ypač svarbus sveikos gyvensenos komponentas. Ugdomosios veiklos organizavimas Pokalbiai išsiaiškinant vaikų patirtį ir šeimų įpročius. Veikla, poilsis, fizinis aktyvumas. Dienos ritmas – kūno ir sielos harmonija. Dienos ritmas – tai tinkamas darbo ir poilsio kaitaliojimas per parą. Ugdomosios veiklos organizavimas Interviu bei tėvelių apklausa “Ar darote rytinę mankštą. Kūno apsauga. Nėra blogo oro, yra tik netinkama apranga. Grūdinimasis – puiki susirgimų profilaktikos ir sveikatos stiprinimo priemonė. Kūno apsauga. Aš saugus, kai žin


Ugdomosios veiklos organizavimas Pokalbiai, diskusijos kaip elgtis gatvėje, namuose, su nepažįstamais žmonėmis ir pan. Pavojingų situacijų modeliavimas ir teisingų sprendimų radimas. Pavojingų, nesaugių vietų grupėje, lauko žaidimų aikštelėje žymėjimas. Grožinių literatūros kūrinių klausymas ir aptarimas. Iliustracijų, plakatų analizavimas. Ekskursijos prie pagrindinės miestelio gatvės, į Šiaulių miesto policiją, gaisrinę. Edukacinė veikla “Šviesoforo patarimai”. Susitikimas su policininku lopšelyje-darželyje.

  • Pedagogika Skaidrės
  • 2015 m.
  • 27 puslapiai (3184 žodžiai)
  • Pedagogikos skaidrės
  • MS PowerPoint 290 KB
  • Gyvenimo įgūdžių ugdymas plėtojant sveikatos saugojimo kompetenciją
    10 - 7 balsai (-ų)
Gyvenimo įgūdžių ugdymas plėtojant sveikatos saugojimo kompetenciją. (2015 m. Vasario 08 d.). http://www.mokslobaze.lt/gyvenimo-igudziu-ugdymas-pletojant-sveikatos-saugojimo-kompetencija.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 08:10