Gyventojų maisto produktų pirkimo ypatumų anketinio tyrimo analizė


Statistikos analizė. Gyventojų maisto produktų pirkimo ypatumų anketinio tyrimo analizė. Kintamojo sąvoka. Kiekybiniu kintamuoju. Imties vidurkis. Imties plotis.


Mediana yra reikšmė, dalijanti variacinę eilutę pusiau: 50 proc. reikšmių yra ne didesnės už medianą, kitos 50 proc. – ne mažesnės.

Imties medianai skaičiuoti yra naudojama duomenų aibės variacinė eilutė:

Dispersija yra kvadratu pakeltų nuokrypių nuo aritmetinio vidurkio vidurkis, ji parodo, kaip kintamojo reikšmės išsibarsto vidurkio atžvilgiu.

Dispersijos mastelis yra kvadratinis, tai apsunkina jos interpretavimą, todėl dispersija naudojama nustatant kitą sklaidos charakteristiką – imties vidutinį standartinį nuokrypį, kuris apskaičiuojamas pagal formulę:

Paprasčiausia duomenų sklaidos charakteristika yra imties plotis , kuris tik labai paviršutiniškai įvertina duomenų sklaidą, nes priklauso tik nuo kraštinių skirstinio reikšmių.

Imties plotis R apskaičiuojamas pagal formulę:

Buvo siekiama išsiaiškinti kaip dažnai per savaitę apklaustieji perka maistą. Diagramoje matyti jog daugiausia perka kiekvieną dieną, ir tris kartus per savaitę po 31,82 % apklaustųjų. 27,27 % perka 5 kartus per savaitę, ir like 9,09 % apsiperka tik kartą per savaitę.

  • Statistika Analizės
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 6 puslapiai (654 žodžiai)
  • Statistikos analizės
  • Microsoft Word 65 KB
  • Gyventojų maisto produktų pirkimo ypatumų anketinio tyrimo analizė
    10 - 3 balsai (-ų)
Gyventojų maisto produktų pirkimo ypatumų anketinio tyrimo analizė. (2016 m. Sausio 15 d.). http://www.mokslobaze.lt/gyventoju-maisto-produktu-pirkimo-ypatumu-anketinio-tyrimo-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 14:53