Gyvybės draudimo bendrovės vidinės aplinkos ir vartotojų rinkos paklausos analizė


Gyvybes draudimo problema. Vartotoju elgsenos gyvybes draudimas anketa. Draudimo imoniu analize ir vystymosi tendencijos ergo bendroves problema. Nedarbo vidine aplinka. Draudimo imones vidiniai aplinkos veiksniai. Ergo lietuva vystymosi tendencijos 2013. Gyvybes draudimo rinkos analize. Gyvybes draudimo problemos. Gyvybes draudimo problematika. Lietuvos draudimas veiklos planas kursinis darbas rinka vengrijoje.

Ekonomikos kursinis darbas. Bonum publicum Gyvybės draudimo bendrovės vidinės aplinkos ir vartotojų rinkos paklausos analizė. Įvadas. Apie įmonę. Gyvybės draudimo rinka lietuvoje. Apklausos duomenų analizė. Išvados ir siūlymai. Literatūra. Priedas. Anketa.


Kiekvienai įmonei įtaką daro jos rinkodaros aplinka, draudimo bendrovės ne išimtis. Draudimo rinkodaros aplinka – tai visuma už įmonės veikiančių kintamų veiksnių tiesiogiai ar netiesiogiai darančių įtaką rinkodaros sprendimams bei jos veiksmingumui. Aplinką galima skirstyti į vidinę (mikroaplinką) ir išorinę (makroaplinką).

Rinkodaros požiūriu draudimo paslaugų paklausos formavimas susijęs su tam tikrais veiksmais ir priemonėmis, leidžiančiais pritraukti potencialius draudėjus ir juos paskatinti naudotis draudimo įmonės paslaugomis. Draudimo įmonės naudoja klientų pritraukimo ir įtikinimo metodus, pasitelkdamos į pagalbą tikslinę reklamą, įvairias organizacines draudimo sutarčių sudarymo priemones, draudimo paslaugų kainų diferencijavimą, draudimo ir finansinių bei konsultacinių paslaugų junginius.

Darbe plačiau analizuojama gyvybės draudimo kompanijos „Bonum Publicum“ mikroaplinką ir jos pagrindinį elementą – vartotojus (pirkėjus).

Tyrimo problema – mažėjantis gyvybės draudimo sudarytų sutarčių skaičius.

Tyrimo tikslas – išanalizuoti „Bonum Publicum“ gyvybės draudimo bendrovės vidinę aplinką ir vartotojų rinkos paklausą.

Tyrimo uždaviniai:

1.Apžvelgti gyvybės draudimo rinka Lietuvoje;

2.Nustatyti tikslinę rinką;

3.Išsiaiškinti gyvybės draudimo svarbą ir populiarumą rinkoje;

4.Išanalizuoti kokios gyvybės draudimo bendrovės paslaugomis respondentai naudojasi ar naudojosi;

5.Aptarti pagrindines priežastis lemiančias respondentų pasirinkimą draustis gyvybės draudimu;

6.Nustatyti kokios gyvybės draudimo paslaugos dažniausiai pasirenkamos;

7.Išsiaiškinti kodėl respondentai nesinausdoja gyvybės draudimo paslaugomis.

Tyrimo laikas – 2011 metų kovo mėn.

Tyrimo vieta – Vilnius

Tyrimo imtis – 100

Tyrimo metodai – apklausa

  • Ekonomika Kursiniai darbai
  • 2012 m.
  • 17 puslapių (2240 žodžių)
  • Universitetas
  • Ekonomikos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 61 KB
  • Gyvybės draudimo bendrovės vidinės aplinkos ir vartotojų rinkos paklausos analizė
    10 - 1 balsai (-ų)
Gyvybės draudimo bendrovės vidinės aplinkos ir vartotojų rinkos paklausos analizė. (2012 m. Gegužės 25 d.). http://www.mokslobaze.lt/gyvybes-draudimo-bendroves-vidines-aplinkos-ir-vartotoju-rinkos-paklausos-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 06:29