Hesburger tyrimas


Hesvurger referatas. Hesburger gamybos ciklas.

Marketingo esė. „hesburger“ restoranų tinklas dabar sukurtas šešiose valstybėse:. „hese „ koncepcijos suomojoje. Su „bonus“ kortele visuomet pigiau. Papildomos nuolaidos „silver", „gold" ir „platinium" lygmenims. Išvados. Literatūros sąrašas.


„ Hesburger“ vertybės - didelis dėmesys , skiriamas paslaugoms; patikimumui ; tikslų nustatymui ir verslo raidai. Restorano į paslaugas orientuotas mąstymas , užtikrina draugišką ir veiksmingą klientų aptarnavimą. Jie nori pasiūlyti savo klientams geriausias paslaugas šioje srityje . Santykiai su klientais taip pat grindžiami pasitikiejimu tiek „ Hesburger „ įmonių tinklų ,tiek ir produkcija. „ Hesburger“ siekia skatinti į rezultatus orientuotus darbščius, aktyvius ir entuaziastingus darbuotojus. Skatina darbuotojus vystytis ir ir imtis atsakomybės.

  • Marketingas Esė
  • 2013 m.
  • 4 puslapiai (984 žodžiai)
  • Marketingo esė
  • Microsoft Word 161 KB
  • Hesburger tyrimas
    10 - 3 balsai (-ų)
Hesburger tyrimas. (2013 m. Gegužės 10 d.). http://www.mokslobaze.lt/hesburger-tyrimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 12:32