Heterogeniškumo valdymas mokymosi stilių atžvilgiu


Pedagogikos skaidrės. Kognityvinių stilių įvairovė. Mokymosi būdai, dominuojantys kiekvieno individo mokymosi procese. Mokymosi stiliai. Grupės organizacijos lygmenys. Darbo grupės ir komandos skirtumai. (pagal Portelli, 1996). Komandos svarba. Komandos efektyvumą lemiantys veiksniai. Išvados. Literatūra.


Tikslas – išanalizuoti ir pagrįsti individualaus mokymosi stiliaus ypatumus, sudarant rezultatyviai veikiančią heterogeninę grupę Tyrimo objektas – individualaus mokymosi stiliaus ir rezultatyvios komandos sudartymas Uždaviniai Charakterizuoti – heterogeniškumo valdymą mokymosi stilių atžvilgiu Pateikti – heterogeniškumo valdymo stilius bei jų įvairovę Atskleisti – grupės organizacijos lygmenis bei jos svarbą Vertinti – heterogeniškumo valdymą mokymosi stilių atžvilgiu Rasti – problemų sprendimo rezultatyvumą individualių mokymosi stilių ir grupės organizacijos lygmens atžvilgiu.

,,Nėra dviejų vienodų žmonių, kurie tobulėtų vienodu greičiu, nei dviejų žmonių, kurie būtų pasirengę mokytis vienu metu, nei žmonių, kurie gebėtų mokytis, naudodamiesi vienodais metodais, nei žmonių, kurie pasižymėtų vienoda elgsena, nei žmonių, kurių interesai būtų lygiai tokie patys, nei žmonių, kurie turėtų vienodą motyvaciją siekti numatytų tikslų”. (Bourdieu, 1987) Kiekvienas iš mūsų turime savitą, individualų mokymosi stilių, vadinasi, bet kurią besimokančiųjų grupę mes galimę laikyti heterogeniška mokymosi stilių atžvilgiu. Kongnityvinių stilių įvairovė tampa tuo šaltiniu iš kurio semsis naujų žinių, mokėjimų, nuostatų kiekvienas heterogeninės grupės narys. Stilių įvairovė sudaro sąlygas metaanalizei, tolerancijai, bendradarbiavimui, problemų sprendimui, tarpusavio pagarbai ir kt. ( Andriekienė R.M., Anužienė B. Androgoginiai kompetencijų tobulinimo aspektai tęstiniame profesiniame mokyme. – Klaipėda, 2006).

Mokymosi būdai, dominuojantys kiekvieno individo mokymosi procese 1.

Mokymosi būdai, dominuojantys kiekvieno individo mokymosi procese 2.

Apmąstomasis stebėjimas – tai reiškia, kad mokymosi būdas yra grindžiamas tikslingu ir apgalvotu samprotavimu.

  • Pedagogika Skaidrės
  • 2014 m.
  • 13 puslapių (1081 žodis)
  • Kolegija
  • Pedagogikos skaidrės
  • MS PowerPoint 54 KB
  • Heterogeniškumo valdymas mokymosi stilių atžvilgiu
    10 - 10 balsai (-ų)
Heterogeniškumo valdymas mokymosi stilių atžvilgiu. (2014 m. Gruodžio 14 d.). http://www.mokslobaze.lt/heterogeniskumo-valdymas-mokymosi-stiliu-atzvilgiu.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 04:17