Hiperaktyvių intelekto sutrikimą turinčių vaikų ugdymosi ypatumai kūno kultūros pamokose


Kūno kultūros kursinis darbas. Įvadas. 1 skyrius. hiperaktyvių intelekto sutrikimą turinčių vaikų ugdymo(si) patumai. Specialiųjų ugdimosi poreikių vaikai intelekto sutrikimas. Hiperaktyvumo samprata, paplitimas, priežastys. Hiperaktyvaus vaiko požymiai. Hiperaktyvių vaikų ugdymas. 2 skyrius. hiperaktyvių intelekto sutrikimą turinčių vaikų ugdymo(si) ypatumai kūno kultūros pamokose. Išvados. Literatūra .


Hiperaktyvūs vaikai turi specialių ugdymo(si) poreikių. Dažnai nesuvokiant šios situacijos, vaikai traktuojami kaip piktybiški neklaužados ir ugdymo įstaigose yra nepageidaujami tiek suaugusiųjų, tiek bendraamžių. Reikalingas specialus ugdymas, kuris padėtų šiems vaikams kovoti su savo negalia, padėtų integruotis į visuomenę bei gerinti ugdymo(si) kokybę. Mano pastebėjimais hiperaktyvūs vaikai kūno kultūros pamokose dažniau reiškiasi pozityviai.

Objektas -

Uždaviniai :

1. Teoriniu aspektu išanalizuoti hiperaktyvių intelekto sutrikimą turinčių vaikų raidos ypatumus.

2.Atskleisti hiperaktyvių intelekto sutrikimą turinčių vaikų kūno kultūros ugdymo ypatumus.

  • Kūno kultūra Kursiniai darbai
  • 2014 m.
  • 22 puslapiai (6310 žodžių)
  • Universitetas
  • Kūno kultūros kursiniai darbai
  • Microsoft Word 45 KB
  • Hiperaktyvių intelekto sutrikimą turinčių vaikų ugdymosi ypatumai kūno kultūros pamokose
    10 - 2 balsai (-ų)
Hiperaktyvių intelekto sutrikimą turinčių vaikų ugdymosi ypatumai kūno kultūros pamokose. (2014 m. Kovo 19 d.). http://www.mokslobaze.lt/hiperaktyviu-intelekto-sutrikima-turinciu-vaiku-ugdymosi-ypatumai-kuno-kulturos-pamokose.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 23:55