HIPP BIO jogurto reklamos kanalų pasiūlymai


Marketingo skaidrės. HIPP BIO jogurtas. reklamos kanalų pasiūlymai. HIPP BIO jogurto tikslinė auditorija. Apklausa „Kur dažniausiai maitinate vaiką išskyrus namus“. Apklausos analizė. Reklamuojamas produktas. Siūlomi reklamos kanalai. Reklamos vizija. Skrajutės ir tranzitinė reklama. Televizinė reklama. Planuojamas rezultatas. Biudžetas 120 000EUR.


Moterys Turinčios vaikų Leidžiančios laiką su vaikais lauke Mėgstančios keliauti, daug laiko leidžiančios automobilyje su vaiku Gaunančias vidutines arba aukštas pajamas.

Išanalizavus apklausos rezultatus matome , kad 75% apklaustų mamyčių vaikus matina ne tik namuose. Todėl turime daugiausia naudotis išorinės reklamos reklamavimo būdais.

Išorinė- lauko reklama ( stendai vaikų aikštelėse, parkuose). Vidinė – skrajutės pvz. tėvelių kasose, mamos ir vaiko kambariuose. Tranzitinė reklama. Televizinė reklama arba internetas.

Popierius turi būti apie 170gr/m, baltas (white back), sirtas šviečiančiai reklamai, arba baltas blueback popierius, jeigu tai bus paprastos kolonos arba tripusiai stendai. Spavų modelis- CMYK Lauko reklamoje tūrėtų būti pavaizduota: Plakatas turėtų būti padalintas į dvi dalis (vertikaliai) vienoje pusėje vaikas sėdintis auto kėdutėje ir maitinamas iš paprasto vaikiško dubėnėlio (vaikas turi atrodyti murzinas, seilinukas ištepliotas ir šalia mama pavargusi ir nerimastinga).

  • Marketingas Skaidrės
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 12 puslapių (411 žodžių)
  • Marketingo skaidrės
  • MS PowerPoint 212 KB
  • HIPP BIO jogurto reklamos kanalų pasiūlymai
    10 - 2 balsai (-ų)
HIPP BIO jogurto reklamos kanalų pasiūlymai. (2015 m. Spalio 05 d.). http://www.mokslobaze.lt/hipp-bio-jogurto-reklamos-kanalu-pasiulymai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 05:10