H&M apie įmonę


Ekonomikos skaidrės. „H&M“. Apie įmonę. H&M (Hennes &. Produkcija. Aksesuarai Apatiniai Drabužiai moterims Drabužiai. Aplinka. Klientai Pagrindiniai klientai yra asmenys gaunantys vidutines pajamas ir 15-18 metų jaunimas. Konkurentai. „Industria de Diseno Textil“. Ši ispanų įmonė parduoda produkciją pasauliniu lygmeniu. Įmonės organizacinė struktūra. Kapitalas. Įmonė turi 2776 parduotuves 48 pasaulio šalyse. Tarptautinis drabužių tinklo „Hennes & Mauritz“ („H&M“).


Klientai Pagrindiniai klientai yra asmenys gaunantys vidutines pajamas ir 15-18 metų jaunimas. Šios grupės pasirinktos, nes visuomenėje šios grupės užima didžiausią dalį. Tiekėjai Įmonė bendradarbiauja su maždaug 800 tiekėjų, kurių dauguma yra Azijoje. Tiekėjai atrenkami pagal griežtus kriterijus- tinkamas elgesys su darbuotojais ir žaliavas teikiančiais gyvūnais.

  • Ekonomika Skaidrės
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 8 puslapiai (256 žodžiai)
  • Ekonomikos skaidrės
  • MS PowerPoint 258 KB
  • H&M apie įmonę
    10 - 9 balsai (-ų)
H&M apie įmonę. (2015 m. Lapkričio 04 d.). http://www.mokslobaze.lt/hm-apie-imone.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 00:34