Holistinis marketingas


Marketingo referatas. Pateikti 4 - 5 autorių apibrėžimus, kas yra holistinis marketingas. Atlikti palyginamąją analizę, pateikti savo nuomonę (apibrėžimą). Pateikti bent 2 - 3 autorių schemas, kokios yra holistinio marketingo sudedamosios dalys (dimensijos). Išanalizavę pateikite savo schemą ir ją detaliai aprašykite. Pateikite bent 5 autorių požiūrius į marketingo specialisto sąvoką. Atlikti palyginamąją analizę ir pateikti savo nuomonę (apibrėžimą). Pateikti bent 3 autorių marketingo specialisto kompetencijų klasifikacijas. Jų pagrindu sudarykite savo klasifikaciją ir ją detaliai aprašykite. B. Magnin marketingo specialisto kompetencijų klasifikacija. R. E. Bojacio marketingo specialisto kompetencijų klasifikacija. Peter Fisk marketingo specialisto kompetencijų klasifikacija. Mano sudaryta klasifikacija. Kokios marketingo specialisto kompetencijos labiausiai reikalingos šiandien (2008-2009 finansinės krizės akivaizdoje) a. ) paslaugų sektoriuje. B. ) gamybos sektoriuje. C. ) švietimo ir mokslo sektoriuje. Savo argumentus pagrįskite pavyzdžiais iš pasaulio ir Lietuvos praktikos. Literatūros sąrašas.


Pirmiausiai, galima pasakyti, jog iš visų apibrėžimų kertinis yra F.Kotlerio ir K.Kelerio, ko gero, neatsitiktinai būtent šie autoriai (ypač Kotleris) holistiniui marketingui skyrė daugiausiai dėmesio. Jų aiškinime nustatoma ir holistinio marketingo sudaromosios dalys: santykių, integruotasis, vidinis ir socialinės atsakomybės marketingai. Tiesa, A. Davis taip pat gana panašiai apibrėžia, kadangi teigiama, jog jis grindžiamas marketingo programų, procesų, tarpusavio priklausomybe, taip pat akcentuojamas ne produktas ar jo gamyba, bet pardavimai, o pats holistinis marketingas glaudžiai sugretinamas su integruotoju. N. Byers (išskiria sėkmingą partnerystę), Houston business image consultants (pabrėžia metodų ir būdų svarbą) ir D. Purdy (laiko svarbiausią vertės principą) aiškina holistinį marketingą galbūt labiau praktiškai, nes įtraukiamas kiekvienas žmogus, klientas, nustatomas ryšys tarp jų ir marketingo, teigiama, kad itin reikšmingas sudominimas, pritraukimas.

  • Marketingas Referatai
  • 2013 m.
  • 14 puslapių (2157 žodžiai)
  • Universitetas
  • Marketingo referatai
  • Microsoft Word 53 KB
  • Holistinis marketingas
    9 - 3 balsai (-ų)
Holistinis marketingas. (2013 m. Birželio 26 d.). http://www.mokslobaze.lt/holistinis-marketingas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 06:38