Honda civic variklio galios didinimas naudojant turbokompresorių


Transporto bakalauro darbas.

Įvadas. Sudedamosios turbokompresoriaus sistemos dalys. Turbokompresorius. Tarpinis oro aušintuvas. Variklio valdymo blokas. Našesni degalų purkštukai. Dujų išmetimo sistema. Perteklinio slėgio vožtuvas. Originalaus variklio pagrindiniai parametrai. Originalaus variklio šiluminis skaičiavimas. Degiojo mišinio parametrai. Siurbimas (pripildymasSlėgimas. Degimas. Plėtimasis. Indikatoriniai ir efektyvieji variklio rodikliai. Šilumos balansas. Variklio pagrindinės diagramos. Originalaus variklio dinaminis skaičiavimas. Variklio su turbokompresoriumi pagrindiniai parametrai. Variklio su turbokompresoriumi šiluminis skaičiavimas. Pripūtimo parametrų skaičiavimas. Siurbimas (pripildymasSlėgimas. Degimas. Plėtimasis. Indikatoriniai ir efektyvieji variklio rodikliai. Šilumos balansas. Variklio pagrindinės diagramos. Forsuoto variklio dinaminis skaičiavimas. Išvados ir pasiūlymai. Literatūros sąrašas. Priedai.


Jau praėjo 52 metai nuo to momento, kai buvo išleista pirmoji serijinė automobilių su turbokompresoriais linija. Jie buvo montuojami į OLDSMOBILE JETFIRE automobilius. Deja, tuometinės technologijos neleido pagaminti, kokybiškų, ilgaamžiškų ir efektyvių variklių su turbokompresoriais sistemų. Tobulėjant technologijoms, tobulėjo ir automobilių inžinieriai. Jų sunkus darbas leido atgaivinti automobilių su turbokompresoriais idėjas ir sukurti didelio populiarumo sulaukusį automobilį – PORSCHE 911 TURBO, kurio entuziastų išliko iki šių dienų.

Šiais laikais renkantis automobilio komplektacija, praktiškai kiekvieno modelio variklių pasirinkime yra bent vienas variklis su turbokompresoriumi. Tai lemia vis griežtėjantys aplinkosauginiai ir kiti apribojimai automobilių gamintojams. Stengiamasi, kuo daugiau sumažinti automobilių taršą ir padidinti ekonomiškumą, tuo pačiu mažinant variklių gabaritus ir kubatūrą.

Kita dalis žmonių ir įmonių, montuoja turbokompresorius į jų gamykliškai neturėjusius automobilius, arba juos didina tiems, kurie buvo aprūpinti turbokompresriais gamykliškai. Tai vyksta dėl paprastos priežasties – turbokompresorius yra salyginai pigiausia ir efektyviausia priemonė ženkliai padidinti variklio galią.

Šiame darbe aprašysiu savo bandymą padidinti turimo automobilio galią. HONDA CIVIC yra populiari transporto priemonė tarp jaunimo, kadangi automobilis yra pigus, techniškai patvarus, labai daug atsarginių dalių geromis kainomis ir kas svarbiausia, puikus automobilis padidinti galiai naudojant turbokompresorių. Investavus sąlyginai nedidelę sumą pinigų, galima susilyginti su prabangiais ir galingais automobiliais.

Šiuo atveju bus panaudotas IHI gamintojo pagamintas turbokompresorius RHB5. Juo bus sukeliamas papildomas 0,5 bar slėgis.

  • Transportas Bakalauro darbai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • Ernest
  • 88 puslapiai (11701 žodis)
  • Universitetas
  • Transporto bakalauro darbai
  • Microsoft Word 425 KB
  • Honda civic variklio galios didinimas naudojant turbokompresorių
    10 - 2 balsai (-ų)
Honda civic variklio galios didinimas naudojant turbokompresorių. (2016 m. Gruodžio 04 d.). http://www.mokslobaze.lt/honda-civic-variklio-galios-didinimas-naudojant-turbokompresoriu.html Peržiūrėta 2017 m. Lapkričio 25 d. 13:13