Hyundai dyzelinis variklis


Transporto referatas.

Darbo objektas. Darbo tikslas. Informacijos šaltiniai. Darbo metodai. Bendra variklio charakteristika. Kuro tipas Dyzelinas. Variklio alkūninis mechanizmas. Variklio dujų skirstymo mechanizmas. Skirstymo kumštelinis velenas. Vožtuvo lizdas. Dujų skirstymo mechanizmo pavara. Variklio aušinimo sistema. Variklio tepimo sistema. Sistemos veikimas. Variklio maitinimo sistema. Skirstomojo tipo įpurškimo siurblys. Skirstomojo tipo įpurškimo siurblio. Plokštelinis tiekimo siurblys. Plunžerinė pora. Degalų įtekėjimas. Degalų tiekimas. Mechaninis kiekio reguliatorius. Išcentrinis reguliatorius. Tuščioji eiga. Sūkių dažnių sritis tarp tuščiosios eigos ir maksimalaus sūkių dažnio. Maksimalų sūkių dažnį. Mechaninis įpurškimo momento reguliatorius.


Šiame darbe aprašysiu automobilio Hyundai Galloper variklio charakteristika,išnagrinesiu pagrindines variklio sistemas.Hyundai Galloper automobilius gamino nuo 1998 iki 2003 metų.I juos buvo montuojami 2,5 litro turbodyzelinis ir 3 litrų benzininis variklis.Mano nagrinejamam automobilyje įmontuotas 2,5 turbodyzelinis variklis.Šiame darbe išnagrinesiu jo alkuninio,dujų skirstymo,aušinimo,tepimo bei maitinimo sistemas.Šis variklis nera galingas bei nepasižymi didele ekonomija kadangi jo maitinimo sistema mechanine.Tai pat jam budingų dažnų gedimu nepastebeta.Šį varikli gana paprasta remuontuoti namų salygomis kadangi jame nėra sudetingų sistemų.

Darbo objektas:

Automobilio Hyundai Galloper 2,5 tdi variklis.

Darbo tikslas:

Išanalizuoti Hyundai Galloper 2,5 tdi variklio charakteristika,bei sudedamasias dalis.

chromu ir molibdenu legiruojamo plieno arba ketaus. Viršutinė švaistiklio galvutė neišardoma, į ją įpresuojama vario ir alavo lydinio ketinė arba lengvojo metalo įvorė. Įvorei sutepti galvutėje arba kote būna kiaurymės.Apatinė galvutė būna išardoma ir į ją montuojamas slydimo guolis, sudarytas iš dviejų plonasienių įdėklo dalių. Viršutinė įdėklo dalis daroma storesnė už apatinę , nes jai tenka priimti didesnes apkrovas. Iš apačios guoliai prispaudžiami išardoma galvutės dalimi – dangteliu. Kad įdėklai neprasisuktų, jie fiksuojami kaiščiais arba užkarpėlėmis. Dvitakčiuose varikliuose apatinė galvutė gali būti neišardoma, o joje naudojamas adatinis guolis. Kad stūmoklis būtų tinkamai sujungtas su švaistikliu ir su alkūniniu velenu, stūmoklyje ir švaistiklyje yra žymės, kurios turi sutapt, o juos montuojant į variklį pastarosios turi būti dešinėje žiūrint nuo variklio priekio į smagračio pusę.

sukimo, lenkimo, išcentrinių ir smūginių jėgų.Alkūninio veleno skriejikliniai kakliukai, žiūrint iš galo, pasukti 72, 90, 120, 180 kampais. Pagaminti velenai dinamiškai subalansuojami.

Alkūniniai velenai gali būti liejami, štampuojami, surenkami. Štampuoti velenai gaminami iš aukštos kokybės chromnikelinio plieno, todėl yra labai tvirti. Lietų velenų geometrinė forma geriau atitinka konstrukciškai reikalaujamą.Surenkamieji alkūniniai velenai gaminami dvitakčių motociklų varikliams.Jiems naudojami riedėjimo guoliai.Neišardomų alkūninių velenų slydimo guoliai yra labai atsparūs didžiulėms smūginėms apkrovoms, esant geroms tepimo sąlygoms – ilgaamžiški.Slydimo guoliai būna vieno, dviejų ir trijų sluoksnių.

Vieno sluoksnio guoliuose plieninė pagrindo plokštelė galvaniniu būdu dengiama dilimą mažinančiu aliuminio, cinko, vario lydiniu su alavu ir švinu, vario ir alavo, vario ir cinko lydinių arba vario, alavo ir cinko lydinių sluoksniu. Šie guoliai naudojami varikliuose, kuriuose guolių apkrovos mažos.Dviejų sluoksnių guoliai gaminami iš marteninio plieno atraminio pasluoksnio, kuriame yra nedideli kiekiai mangano, švino ir silicio. Darbinį

Dujų skirstymo mechanizmų tipų yra labai įvairių. Pagal vožtuvų tvirtinimo padėtį jie būna stovintys ir kabantys.Skirstymo (kumštelinis) velenas skirtas reikiamu momentu atidaryti įsiurbiamajam ir išmetamajam vožtuvams ir leisti jiems laiku užsidaryti Jis sudarytas iš veleno cilindrinių atraminių paviršių slydimo guoliams, kumštelių ir veleno priekiniame gale esančio kūginio paviršiaus, skirto pavarai tvirtinti. Velenas prie galvutės tvirtinamas dangteliais .Kiekvienam vožtuvui skirtas vienas kumštelis, todėl kumštelių kiekis priklauso

  • Transportas Referatai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 19 puslapių (3030 žodžių)
  • Transporto referatai
  • Microsoft Word 482 KB
  • Hyundai dyzelinis variklis
    10 - 9 balsai (-ų)
Hyundai dyzelinis variklis. (2016 m. Kovo 12 d.). http://www.mokslobaze.lt/hyundai-dyzelinis-variklis.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 11:55