Į klientą orientuotas požiūris


Psichologijos skaidrės. Į klientą orientuotas požiūris. Planas. Požiūris į žmogų. Teorijos panaudojimas. Teorijos indėlis į socialinį darbą. Svarbiausios į klientą orientuotos teorijos sąvokos. Asmenybės vystymosi teorija. Asmenybės vystymasis. Blogai funkcionuojančios asmenybės vystymasis. Esminė į klientą orientuotos teorijos prielaida. Svarbiausios konsultanto savybės. Terapijos žingsniai. Interviu metu yra naudojamos trys technikos. Naudota literatūra.


Teigiamo dėmesio/palankumo poreikis Savigarbos poreikis Vertės sąlygos Pozityvaus dėmesio sąlygos Savigarbos sąlygos.

Asmenybės tipai Pilnai funkcionuojanti asmenybė Blogai prisitaikiusi asmenybė.

Apibendrintai galima išskirti : Empatija – gebėjimas parodyti klientui, kad supranta, ką jis jaučia. Pagarba – priėmimas ir besąlygiškai teigiamas dėmesys klientui. Nuoširdumas – tikras, sąžiningas santykis su klientu.

  • Psichologija Skaidrės
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 20 puslapių (578 žodžiai)
  • Psichologijos skaidrės
  • MS PowerPoint 489 KB
  • Į klientą orientuotas požiūris
    10 - 5 balsai (-ų)
Į klientą orientuotas požiūris. (2015 m. Spalio 10 d.). http://www.mokslobaze.lt/i-klienta-orientuotas-poziuris.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 10:25