Identiteto kūrimas


Dizaino rašinys. Identiteto kūrimas.


Dirbant grafikos dizaineriu pasitaiko plataus spektro užsakymų – nuo maketavimo iki įvairiausių vizualiosios grafikos ir apipavidalinimo darbų. Tačiau vienas dažniausiai pasitaikančių grafinio dizainerio specialybėje užsakymų ir būtų logotipų kūrimas. Nesvarbu, ar tai individualaus asmens ar visos įmonės identitetas, visa tai reikalauja tiek kūrybiškumo, orginalių sprendimų ir idėjų, tiek techninių žinių. Norint pasiekti gerą dizainą, yra tam tikri principai padedantys iš pasąmonės gelmių ištraukti novatoriškas idėjas ir jas pritaikyti kuriamam logotipui.

Gavus užsakymą yra pakankamai svarbu išsiaiškinti, ko būtent tikimąsi : kokią nuotaiką, mintį, žmogaus ar įmonės savybes turėtų nešti logotipas, į kokią veiklos, rinkos sferą turėtų taikliai orientuotis. Norint būtent taip pataikyti į užsakovo norus, tenka pasitelkti tam tikras kūrimo sistemas. Daugeliui aplinkinių žmonių, nesusiduriančių su panašaus pobūdžio darbu, atrodo, jog pradinis taškas ir yra žaibiškas eskizų piešimas bei pirminių šviežių idėjų kėlimas į kompiuterį. Vis dėlto sistema yra kiek kitokia. Didžiajai daliai dizainierių, tiek interjero, tiek mados ir galiausiai grafikos, yra pažįstamos inspiracijų lentos, dar kitaip angliškai žinomos kaip ,,moodboard”.

  • Dizainas Rašiniai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 3 puslapiai (1061 žodis)
  • Dizaino rašiniai
  • Microsoft Word 13 KB
  • Identiteto kūrimas
    10 - 5 balsai (-ų)
Identiteto kūrimas. (2015 m. Spalio 19 d.). http://www.mokslobaze.lt/identiteto-kurimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 22:43