Ikea marketingo skaidres


Marketingo skaidrės.

Sėkmingiausi kompanijos. Uab „Ikea“ sprendimai marketinge. Kompanijos atsiradimo istorija. Viskas Prasidėjo Čia. Misija, Vizija. Verslo idėja. Pirmasis „IKEA“ katalogas (1951m. ). Verslo kryptys. Gaminama produkcija. Baldų salonas Švedijoje (1953 m. ). Išskirtinumas. „IKEA“ vieta konkurentų tarpe. Pirmosios parduotuvės atidarymas Švedijoje (1959 m. ). „IKEA“ šūkis. Pirmasis „IKEA“ restoranas Švedijoje (1961 m. ). Marketingo strategijos sprendimai. Didelės parduotuvės atidarymas Švedijoje, Stokholme (1965 m. ). „IKEA“ parduotuvių žemėlapis. Į ką „IKEA“ virto dabar.


„IKEA“ istorija prasidėjo 1943 m. Ją ikūrė Ingvaras Kampradas Jam buvo 17 metų Šiandien 44 šalyse „IKEA“ dirba daugiau nei 154 tūkst. darbuotojų.

Pagrindinė verslo kryptis, tai baldų gamyba ir jų pardavimai. Rėmimo kryptis: „IKEA“ remia UN pabėgėlių agentūrą, jaunų darbuotojų įdarbinimą, gelbėkit vaikus ir Unicef vykdomus renginius.

Įvairiausi baldai Vaikų prekės „IKEA FAMILY“ prekės Daug kitų prekių reikalingų namams.

Užima geriausias pozicijas pasaulyje pagal savo pardavimus ir populiarumą. Stipriausi IKEA konkurentai tai, „KIKA“, „Amazon“, „Walmart“, „Tesco“.

Kad kuo daugiau žmonių sužinotų tai, ką norime jiems pasakyti.

  • Marketingas Skaidrės
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 19 puslapių (282 žodžiai)
  • Marketingo skaidrės
  • MS PowerPoint 1497 KB
  • Ikea marketingo skaidres
    10 - 8 balsai (-ų)
Ikea marketingo skaidres. (2016 m. Kovo 07 d.). http://www.mokslobaze.lt/ikea-marketingo-skaidres.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 20:45