Ikea marketingo sprendimai


Marketingo analizė.

Kompanijos atsiradimo istorija. Vizija, misija, vertybės. Verslo kryptys ir produktai. Išskirtinumas, unikalumas, vieta konkurentų tarpe. Kompanijos situacija rinkoje – augimas, augimo svyravimai, krizės, pakilimai. Marketingo strategijos sprendimai ir įtaka, kurią jie daro kompanijos veiklai. Socialinė veikla. Produkcija ir jos kokybė. Išvados. Literatūrinis sąrašas.


IKEA istorija prasidėjo 1943 m. mažame Švedijos kaimelyje Agunaryde, kai jos įkūrėjui Ingvarui Kampradui buvo septyniolika metų. Paprastų, darbščių ir suvokiančių savo darbo svarbą žmonių dėka per septynis dešimtmečius iš nedidelės pašiūrės pietinėje Švedijos dalyje IKEA išaugo į vieną didžiausių baldų pardavėjų pasaulyje. Šiandien 44 šalyse IKEA dirba daugiau nei 154 tūkst. darbuotojų.

1926 m. Smolande, Pietų Švedijoje, gimė būsimasis IKEA įkūrėjas Ingvaras Kampradas. Jis užaugo Elmtariudo ūkyje, netoli mažo Agunarydo kaimelio. Dar būdamas berniukas Ingvaras žinojo, kad nori turėti savo verslą.Kai Ingvarui Kampradui buvo penkeri metai, jis pradėjo pardavinėti degtukus artimiausiems kaimynams, o sulaukęs septynerių jau dviračiu keliaudavo pardavinėti ir tolėliau. Sumanus berniukas greitai susivokė, kad pirkti degtukus didesniais kiekiais Stokholme ir parduoti juos net ir už tikrai žemą kainą apsimoka. Be degtukų, jis dar pardavinėjo gėlių sėklas, atvirukus, Kalėdų eglutės žaisliukus, šiek tiek vėliau – pieštukus ir rašiklius. Baldų pardavėjas Ingvaras Kampradas pradėjo savo veiklą ir įsteigė IKEA. Šis laikotarpis susijęs su baldų dizaino tyrinėjimu, svarstymu, kaip pirkėjams sudaryti galimybes surinkti baldus patiems, kaip naudoti katalogą ir ekspoziciją, kad prekes galėtų pamatyti ir įsigyti kuo daugiau žmonių.

Vizija:Mūsų vizija yra kurti gražesnį kasdienį gyvenimą daugeliui žmonių. Ji įgyvendinama realizuojant IKEA verslo idėją: pasiūlyti didelį gražių ir praktiškų baldų bei namų apstatymo prekių pasirinkimą tokiomis kainomis, kad jas galėtų įsigyti kuo daugiau žmonių.

  • Marketingas Analizės
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 11 puslapių (1234 žodžiai)
  • Kolegija
  • Marketingo analizės
  • Microsoft Word 54 KB
  • Ikea marketingo sprendimai
    10 - 9 balsai (-ų)
Ikea marketingo sprendimai. (2016 m. Kovo 07 d.). http://www.mokslobaze.lt/ikea-marketingo-sprendimai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 03:21