Ikea


Ekonomikos skaidrės. Ikea veiklos apžvalga. Organizacijai įeinant į naują rinką būtina atlikti aplinkos analizę. PEST analizė. Politiniai – teisiniai veiksniai. Ekonominiai veiksniai. Socialiniai kultūriniai veiksniai. IKEA socialiniai-kultūriniai veiksniai. Technologiniai veksniai. IKEA technologiniai veiksniai. Vieni svarbiausių ekonominių procesų, veikiančių baldų paklausą Lietuvoje, vyksta šalies ekonominėje aplinkoje. IKEA veiklos vystymosi scenarijai Lietuvoje. Strateginiai sprendimai. Pirkėjai. Tiekėjai. Pakaitalai.


Gyventojų galutinio vartojimo pokyčiai Gamtosaugos problema Švietimas Sveikatos apsauga Kultūra.

Pagrindiniai IKEA darbo principai aplinkosaugos, socialinių ir darbo sąlygų srityse yra: Vaikų interesų gynimas; Darbuotojų interesų gynimas; Aplinkosauga. Suformuota organizacija „IKEA socialinė iniciatyva“, kuri siekia įtraukti pasaulio visuomenę į savo partnerystę su „Gelbėkit vaikus“ ir UNICEF. IKEA ir Pasaulio gamtos fondo (WWF) bendradarbiavimas dėl klimato kaitos (siekiama mažinti IKEA veiklos sukeliamą šiltnamio efekto dujų išsiskyrimą). IKEA tiekėjai didina energijos panaudojimo efektyvumą, naudoja atsinaujinančią energiją ir plėtoja darnią pirkėjų vežimo sistemą į ir iš IKEA parduotuvių.

Valtybės technologijų politika. Analizuojama kokiu mastu ir kokiose srityse valstybė remia mokslininius tyrimus, projektavimo konstravimo veiklą. Valstybė gali panaudoti įvirias skatinimo formas, siekdama, kad šalis išlaikytų ar įgautų pirmaujančias pozicijas atitinkamų technologijų srityje. Naujos technologinės galimybės. Naujos mokslinių tyrimų iniciatyvos, kurios gali atvesti prie naujo šuolio produktuose ir jų gamybos technologijose.

Pesimistinis Mažėjant gyventojų perkamai galiai Mažėja įmonės pelningumas Įmonė tampa nestabili Nepatenkinami vartotojų poreikiai Papildomos investicijos Aukštesni kokybės reikalavimai Sumažėja ,,IKEA” bendrovės pardavimų apimtys Nediegiamos naujos technologijos Mažėja ,,IKEA” bendrovės gamybos tempai Mažėja ,,IKEA” bendrovės konkurentabilumas.

Jei įvyktų pesimistinis scenarijus ir baldų pramonės įmonių strateginis partneris IKEA prarastų interesą Lietuvoje ir savo veiklą perkeltų kitur, o įmonės ir toliau produktų strategijas grįstų menkos pridėtinės vertės produktų gamyba negatyvių pasekmių nepavyktų išvengti ne tik pačioms stambiausioms įmonėms priklausomoms nuo IKEA užsakymų, bet ir su šia kompanija nesusijusioms smulkioms įmonėms.

  • Ekonomika Skaidrės
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 20 puslapių (1294 žodžiai)
  • Ekonomikos skaidrės
  • MS PowerPoint 146 KB
  • Ikea
    10 - 7 balsai (-ų)
Ikea. (2016 m. Sausio 05 d.). http://www.mokslobaze.lt/ikea.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 07:05