Iki rinkodarinės veiklos analizė


Marketingo analizė. Įvadas. Uab „palink”. “iki” prekybos tinklas. “iki” prekybos tinklo veiklos gairės. “iki” prekybos tinklo socialinė atsakomybė. Prekybos tinklo „iki“ ssgg analizė. Prekybos tinklo „iki“ vidiniai veiksniai. “iki“ kainodara. “iki” prekinis ženklas. “iki” – naujos įdėjos pradininkai. Darbas įmonėje. „iki“ prekybos tinklo išoriniai veiksniai. Rinka ir konkurentai. Uab „maxima lt“. Uab „norfos mažmena“. Uab „rimi lietuva“. Išvados. Literatūra.


Pagrindinis rinkodaros tikslas – vartotojų poreikių patenkinimas. Tenkindama šiuos poreikius, įmonė priima sprendimus, susijusius su preke, jos kaina, pateikimu pirkėjui ir rėmimu.

UAB „Palink“ atstovaudama “IKI” prekybos tinklą egzistuoja konkurencinėje aplinkoje, todėl savo rinkodarinę veiklą organizuoja ypač atsakingai. Norėdama sėkmingai klestėti, “IKI” pateikia vartotojams tokių prekių, kurios tenkintų jų poreikius, skatina prekybą.

Kada įmonėje yra atliekama rinkodaros veiklos analizė, ši parodo, kokia dabartinė organizacijos padėtis. Ji leidžia organizacijai daryti tolimesnę veiklos prognozę. Tai itin svarbu “IKI” tinklui, kai reikalinga įvertinti įmonės jau padarytus sprendimus, sugebėti išskirti privalumus ir trūkumus bei pavojus.

Tyrimo objektas: UAB “Palink” IKI prekybos tinklas

Tyrimo tikslas: Ištirti IKI prekybos tinklo veiklą ir sudaryti rinkodaros analizę.

Tyrimo uždaviniai:

1.Išanalizuoti IKI prekybos tinklo rinkodaros veiklą.

2.Sudaryti įmonės SSGG analizę.

3.Nustatyti vidinius ir išorinius veiksnius

4.Apžvelgti maisto pramonės rinką.

5.Atlikti konkurentų analizę.

6.Pateikti šio darbo išvadas.

  • Marketingas Analizės
  • 2013 m.
  • 13 puslapių (2204 žodžiai)
  • Marketingo analizės
  • Microsoft Word 28 KB
  • Iki rinkodarinės veiklos analizė
    10 - 1 balsai (-ų)
Iki rinkodarinės veiklos analizė. (2013 m. Gegužės 28 d.). http://www.mokslobaze.lt/iki-rinkodarines-veiklos-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 21:53