Ikimokyklinuko aplinkos supratimas


Pedagogikos kursinis darbas. 3-4 metų amžiaus vaikų elementariosios matematikos vaizdinių suvokimas. Kiekio (aibės) vaizdiniai. Dydžio vaizdiniai. Formos vaizdiniai. Laiko vaizdiniai. Erdvės vaizdiniai. Rekomendacijos auklėtojai ugdant 4-5 m. Amžiaus vaikų elementariosios matematikos vaizdinių suvokimą. Kiekio (aibės) vaizdiniai. Dydžio vaizdiniai. Formos vaizdiniai. Rekomendacijos auklėtojai ugdant 5-6 m. Amžiaus vaikų elementariosios matematikos vaizdinių suvokimą. -7 metų amžiaus vaikų elementariosios matematikos vaizdinių suvokimą.


1.Tikslas: Kalboje taisyklingai vartoti erdvės prielinksnius.

Priemonės: Grupės erdvė.

Veiklos eiga: Auklėtoja vaikams pasiūlo pažaisti žaidimą „Kur aš esu“.Vaikai turi išsilankstyti po visą grupę ir sustingti kuo neįprastesnėje vietoje (po stalu, ant lovos, prie kriauklės, už spintos). Auklėtojai priėjus prie vaiko, šis turi įvardinti kur jis yra.

2.Tikslas: Orientuotis erdvėje pagal 3 krypčių poras.

Priemonės: Nėra.

Veiklos eiga: Darant pratimus sporto salėje ar atliekant apšilimą, auklėtoja turi aiškiai pabrėžti kryptis. Pvz. Vaikai turi lenktis kairėn arba dešinėn, rankas pakelti į viršų ar nuleisti į apačią, sukant lanka gali pasvirti pirmyn arba atsilošti atgal.

Ikimokyklinuko aplinkos supratimas. (2014 m. Lapkričio 27 d.). http://www.mokslobaze.lt/ikimokyklinuko-aplinkos-supratimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 04:31