Įmonės analizė Duty Free


Vadybos referatas. Įvadas. Įmonės organizacijos struktūra. Aukščiausias organizacijos lygmuo. Organizacijos strateginis planas. Žmogiškųjų išteklių valdymas. Komunikacija organizacijoje. Darbo organizavimas. Finansų valdymas. Išvados.


Vienas didžiausių parduotuvės pliusų – platus prekių asortimentas. Tuo stengiamasi įtikti kiekvienam klientui: tiek vyrams, moterims, tiek vaikams. Taip pat stengiamsi suteikti privilegijas tokiems prekių atsovams kaip Hermes, Boss, Montblanc.

Po prekių be muito įstatymo pakeitimų, ši kompanija ne tik patobulino „DUTTY FREE“ parduotuves, bet ir sukūrė naują įmonės sąvoką bei pilnai atnaujino parduotuvės prekių asortimentą, visa tai vyko 2008 metais.

Taigi galima drąsiai teigti, jog „DUTY FREE“ teikia aušto lygio paslaugas. Nuolat pildo ir atnaujina savo prekių asortimentą, o atsiradus įvairioms naujovėms darbuotojai yra stažuojami, kad galėtų būti geriausiais konsultantais klientams.

  • Vadyba Referatai
  • 2015 m.
  • 10 puslapių (1114 žodžių)
  • Vadybos referatai
  • Microsoft Word 41 KB
  • Įmonės analizė Duty Free
    10 - 7 balsai (-ų)
Įmonės analizė Duty Free. (2015 m. Sausio 11 d.). http://www.mokslobaze.lt/imones-analize-duty-free.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 20:37