Įmonės analizė Pieno žvaigždės


Marketingo referatas. Įvadas. Trumpa įmonės charakteristika. įmonės misija ir tikslai. Ab “Pieno žvaigždės” perspektyvų tyrimas. Ab “Pieno žvaigždės” marketingo komplekso analizė. Marketingo strategijų įgyvendinimas ir kontrolė. Išvados. Naudota literatūra.


Tiekimo skyriaus tikslai – sumontuoti dvi atskiras produktų šaldymo kameras; praplėsti tiekimo sandėlių rampą dėl saugesnio krovinių iškrovimo ir transportavimo.

Laboratorijos tikslai – įkurti žaliavos mikrobiologijos laboratoriją; įsigyti somatinių ląstelių matuoklį ir ekspres metodu tirti priimamą žaliavą, siekiant pagerinti kokybę.

Kompiuterinių sistemų skyriaus tikslai – verslo valdymo sistemos “Navision Attain” diegimas; instaliuoti SQL Analysis serverį, kuriame bus atliekama visos bendrovės duomenų analizė, užtikrinant galimybę prisijungti vartotojams iš visų bendrovės filialų.

Statybos skyriaus tikslai – suremontuoti naujų gaminių bare grindis, sienas ir lubas; suremontuoti kibirų plovimo patalpą; atlikti laboratorijoje kapitalinį remontą.

Kontrolės, matavimo prietaisų ir automatikos skyriaus tikslai – pieno supirkimo punktų aprūpinimą matavimo priemonėmis vykdyti kompleksiškai; paruošti metrologinę dokumentaciją kompiuterinio dokumentacijos įvedimo įgyvendinimui .

Transporto skyriaus tikslai – sumažinti 25000 Lt atsarginių dalių, medžiagų sąnaudas; 2,5% padidinti vidutinį automobilio užkrovimą kroviniu; 10 % sumažinti prekybą aptarnaujančių automobilių vidutinį maršruto ilgį, taip bus sutaupyti 185000 Lt.

Ekonominė aplinka. Lietuvos bendrasis vidaus produktas yra 15092 mln. Lt. ir nuolat kyla. Jo augimas struktūriniai poslinkiai, augimo cikliškumas daro nežymią įtaką AB “Pieno žvaigždės” veiklai. Jei, pavyzdžiui, pablogėja produktų realizacija, bendrovė būna priversta, galvoti, kaip mažinti sąnaudas arba kitaip kompensuoti susidariusias sąnaudas. Infliacijos svyravimai įtakos įmonei turi nedaug. Kadangi nedarbo lygis Lietuvoje yra didelis, tai AB “Pieno žvaigždės” darbo jėgos sąnaudos nėra didelės. Kadangi AB “Pieno žvaigždės” dalį savo produkcijos eksportuoja nemažą svarbą turi valiutų kursų svyravimas. Lito kursas šiomis dienomis auga užsienio valiutos atžvilgiu, todėl eksportui pridaro nemažai nuostolių. Teigiamą įtaką daro žaliavinio pieno vis mažesnė kaina, taip bendrovė sumažina savo produktų gamybos sąnaudas.

Politinė – teisinė aplinka. Tarptautinė politinė situacija įmonei labai didelės įtakos nedaro, nes AB „Pieno žvaigždės“ tik eksportuoja savo produktus pagal užsakymus ir neturi savo filialo, tačiau svarbu yra sutartys su klientais užsienyje ir sutarčių punktų laikymąsis. Vidinė politinė šalies situacija įmonei irgi yra svarbi, nes bendrovė stengiasi derinti savo strateginius sprendimus su politinių partijų programinėmis nuostatomis. Stojant Lietuvai į Europos Sąjungą AB „Pieno žvaigždės“ didelį dėmesį skiria gamybos proceso tobulinimui ir saugumui, taip pat produktų kokybei ir siekia savo įmonėje įdiegti dar neturimus ISO standartus.

Konkurencinė aplinka. AB “Pieno žvaigždės” turi šiuos pagrindinius konkurentus: AB ”Žemaitijos pienas”, AB “Panevėžio pienas”, AB “Rokiškio sūris” (neabejotinai rinkos lyderiu dabar yra “Rokiškio sūrio” akcijos. AB “Pieno žvaigždės” ir jos padėtis tarp konkurentų geriausia nustatyti lyginant jų bendrojo pelno maržas. Bendrojo pelno marža procentais parodo, įmonės sugebėjimą uždirbti pelną iš pagrindinės įmonės veiklos. Kuo didesnė pelno norma kiekvienam uždirbtam pajamų litui, tuo efektyvesnė įmonės veikla.

  • Marketingas Referatai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 14 puslapių (2590 žodžių)
  • Marketingo referatai
  • Microsoft Word 29 KB
  • Įmonės analizė Pieno žvaigždės
    10 - 2 balsai (-ų)
Įmonės analizė Pieno žvaigždės. (2016 m. Sausio 06 d.). http://www.mokslobaze.lt/imones-analize-pieno-zvaigzdes.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 16:57