Įmonės analizė Rūta


Marketingo analizė. Įvadas. Uab „rūta“ įmonės pristatymas. Uab „rūta“ misija. Uab ,,rūta“ rinkodaros tikslai. Uab ,,rūta“ rinkodaros aplinkos analizė. Uab ,,rūtos“ rinkodaros mikroaplinkos analizė. Uab ,,rūtos“ rinkodaros makroaplinkos analizė. Uab „rūta“ tikslinė rinka ir pasirinkta rinkodaros strategija. Uab „rūta“ komplekso elementų analizė. Uab „rūta“ prekių analizė. Išvados. Rekomendacijos. Literatūra. Priedai.


Problema ― nepakankamai organizuota , kad galėtų vykdyti rinkodara.

Tikslai ― palaikyti kokybines ir kiekybines skirtingų veiklos rūšių sąsajas, tinkamai ir racionaliai naudoti intelektualius ir materialinius išteklius. Būti geriausia šokolado gamykla Lietuvoje ir susikurti savo lojalių klientų ratą, kad jie būtų patenkinti.

Uždaviniai:

Išanalizuoti UAB „RŪTA” mikroaplinka ir mikroaplinka;

Išsiaiškinti UAB „RŪTA” tikslinę rinką ir pasirinktą strategiją;

Įvertinti UAB „RŪTA” parduodamas prekes;

Išanalizuoti UAB „RŪTA” parduodamų prekių kainas.

Tyrimo metodai:

Duomenų paieška mokslinėje literatūroje ir internete.

Tyrimo objektas – UAB „RŪTA“ rinkodaros veikla.

  • Marketingas Analizės
  • 2013 m.
  • 15 puslapių (2710 žodžių)
  • Kolegija
  • Marketingo analizės
  • Microsoft Word 68 KB
  • Įmonės analizė Rūta
    10 - 3 balsai (-ų)
Įmonės analizė Rūta. (2013 m. Gruodžio 10 d.). http://www.mokslobaze.lt/imones-analize-ruta.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 12:50