Įmonės analizė. Strategijų formavimas


Ekonomikos analizė. Įvadas. Atskaitomybių analizė. Įmonės rodiklių analizė. Įmonės swot analizė. Įmonės analizės apibendrinimas. Įmonės strateginiai tikslai. Alternatyvių strategijų formavimas. Strategijos rizikos įvertinimas ir strategijos atranka. Išvados. Literatūra.


Darbo objektas – Lietuvoje veikianti drabužių siuvimo įmonė „X“.

Darbo tikslas - atlikti įmonės veiklos analizę ir suprognozuoti jos finansinius rodiklius bent pagal du scenarijus.

Dabartiniai įmonės pelningumo ir likvidumo rodikliai yra geri. Turtas panaudojamas pelningai, savininkų nuosavas kapitalas duoda didelę grąžą, trumplaikiu turtu padengiama optimali trumpalaikių įsipareigojimų dalis.

Apyvartumo rodikliai įspėja apie ilgėjančius pirkėjų atsiskaitymo terminus ir trumpėjančius mokėtinų sumų padengimo terminus. Įmonė imasi kredituoti savo pirkėjus. Šį santykį reikia atidžiai stebėti ateityje, kad būtų galima laiku imtis priemonių skoloms atgauti ir pernelyg neprasiskolinti tiekėjams.

Esant didelei konkurencijai šalies sportinių drabužių rinkoje ir prognozuojant jos didėjimą, įmonei aktualu užimti ir išlaikyti kuo didesnę rinkos dalį, todėl pasirenkamos investicijos į nekilnojamąjį turtą (taip plečiamas pardavimo salonų tinklas).

Būsimos pardavimų apimtys ir iš to sekantys kiti ataskaitiniai rodikliai prognozuojami remiantis praėjusių metų duomenimis ir subjektyvia nuomone. Vykdant projektą prognozuojame pardavimų apimties augimą ir galutinį įmonės vertės padidėjimą 14820903 litais. Projekto vidinė grąžos norma (173,12%) taip pat viršija investuotojų lūkesčius, 1 investuotas litas per penkerius metus gali uždirbti iki 4,66 litų. Esant tokiems investicijų efektyvumo vertinimo rodikliams, projektas yra priimtinas.

Gautą įmonės grynąją vertę pakoreguojame pritaikę kiekvienų metų pinigų srautams diskonto normas, todėl galutinė įmonės vertė dėl projekto vykdymo bus 14739272 Lt.

  • Ekonomika Analizės
  • 2012 m.
  • 22 puslapiai (4919 žodžių)
  • Ekonomikos analizės
  • Microsoft Word 102 KB
  • Įmonės analizė. Strategijų formavimas
    9 - 3 balsai (-ų)
Įmonės analizė. Strategijų formavimas. (2012 m. Birželio 08 d.). http://www.mokslobaze.lt/imones-analize-strategiju-formavimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 02:17