Įmonės analizė Tortai


Ekonomikos referatas. Įvadas. Situacijos analizė. Konkurencija. Demografinė rinkos padėtis. Rinkos poreikiai. Marketingo tikslas. Paslaugos. Swot analizė. Prekės įpakavimas. Naujovės. Kainos nustatymų metodai. Prekių konkurentabilumas. Kiekybinio tyrimo rezultatai ir jų analizė. Išvados ir siūlymai. Literatūros sąrašas.


Atlikus tyrimą ir išanalizavus vartotojų nuomonę apie tortų pasirinkimo kriterijus bei apie tai, kokie veiksniai skatina juos pirkti tortus galima teigti, kad:

Didžioji dalis vartotojų pirkdami tortą pasirenka jį pagal kainą;

Didžioji dalis vartotojų perka medaus tortus;

Vartotojai tortus perka pagal išankstinius užsakymus tik kartais;

 Dauguma vartotojų tortus perka kelių patinkančių firmų tortus;

Didesnė respondentų dalis tortus perka moterys;

Didžioji respondentų dalis perka medaus tortą;

Respondentai dažniausiai perka tortus aximoje ir firminėse „Mažosios Ragainės“ parduotuvėse;

Dažniausiai perkami tortai yra gimtadienio ir Kalėdų progomis;

Respondentams kaina turi didelę įtaką perkant tortus;

Didžiąją respondentų dalį tortų reklama tik kartais skatina juos pirkti.

  • Ekonomika Referatai
  • 2014 m.
  • 13 puslapių (1872 žodžiai)
  • Ekonomikos referatai
  • Microsoft Word 349 KB
  • Įmonės analizė Tortai
    10 - 3 balsai (-ų)
Įmonės analizė Tortai. (2014 m. Kovo 31 d.). http://www.mokslobaze.lt/imones-analize-tortai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 12:25