Įmonės asortimento analizė savarankiškas darbas


Vadybos savarankiškas darbas. Gražina virbickienė ir aušra avižienė įmonės asortimento analizė. Pagrindiniai prekės identifikavimo elementai Prekės ženklas. Prekės vardas. Prekės simbolis. Prekės dizainas. Pramoninis dizainas. Prekių asortimento samprata ir jo parametrai. Prekių asortimentas. „ Švyturio “. Asortimento plotis. Asortimento ilgis. Asortimento gylis. „ Baltijos “. „ Stipriausias “ –. „ Baltas “. „ Originalusis “ –. „ Švyturio Nealkoholiniu “. „ Ekstra “. „ Ekstra Draught “. Asortimento suderinamumas. Naudota literatūra.


Mūsų pasirinkta įmonė yra „Švyturio“ gamykla, gaminanti alų. Jos pekių ženklas yra:

Prekės simbolis – tekstinės informacijos nuturinti prekės identifikavimo priemonė. Pavyzdžiui, „Švyturys“ bokštas švyturys. Vienas iš prekės simbolio privalumų tas, kad jo suvokimas nepriklauso nuo vartotojo mokamų kalbų ir raštingumo. Prekės ženkle reikšminga ne tik žodinė (raidinė) ar simbolinė informacija, bet ir jos išdėstymo būdas, apipavidalinima. Prekės vardo ir simbolio nereikia painioti su užregistruotu firmos logotipu.

Pramoninis dizainas yra viso gaminio arba jo dalies estetinis vaizdas, pasižymintis specialiais linijų, kontūrų, spalvų, formų ir (arba) medžiagų požymiais.

Pastarasis apibrėžimas daugiau akcentuoja prekės išorės vaizdą arba stilių. Tačiau dizaino sąvoka yra platesnė už stiliaus sąvoką. Ypatingas stilius patrauks dėmesį, tačiau tai dar nereikš, kad prekės funkcinės savybės bus geresnės (kartais jos gali būti net blogesnės). Pavyzdžiui, kėdė gali atrodyti puikiai, tačiau ant jos sėdėti bus nepatogu.

Pakuotė – tai svarbus prekės elementas. Dėl naujų pakavimo medžiagų ir technologijų į vadinamųjų fasuotų prekių kategoriją baigia pereiti dauguma maisto prekių, fasuotos parduodamos ir daugelio kitų rūšių prekės. Pakuotė yra prekės elementad, neretai turintis apčiuopiamą reikšmę vartotojo apsisprendimui ir prekės kainai. Vartotojas sutinka daugiau mokėti, nes pakuotė suteikia prekei papildomų privalumų. Pakuotė gali palengvinti prekės vartojimą (alų patogu gerti iš butelių). Papildomai mokama už butelį, tačiau tą butelį už tą pačią kainą galima vėl parduoti.

Etiketė – kitas pakuotės elementas. Ji gali būti pritvirtinta tiesiog prie gaminio arba būti neatskiriama taros dalis. Etikečių turinys yra įvairus. Kartais jose atvaizduojamas tik prekės ženklas, kartais – nurodoma išsami informacija apie prekę: prekės ženklas, kas ir kada prekę pagamino, medžiagų sudėtis, laikymo ir naudojimo kodai. Etiketės turinį reglamentuoja nacionalinės ir tarptautinės normos.

Prekės tipas. Grupė, atstovaujanti vienai iš galimų prekės formų, prekių linijos prekių.

Prekės ženklas. Žymuo, kuris asocijuojasi su viena arba keletu prekių linijos prekių, naudojamas prekėms identifikuoti.

  • Vadyba Savarankiški darbai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 13 puslapių (2056 žodžiai)
  • Kolegija
  • Vadybos savarankiški darbai
  • Microsoft Word 205 KB
  • Įmonės asortimento analizė savarankiškas darbas
    10 - 2 balsai (-ų)
Įmonės asortimento analizė savarankiškas darbas. (2015 m. Gegužės 17 d.). http://www.mokslobaze.lt/imones-asortimento-analize-savarankiskas-darbas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 12:42