Įmonės ataskaita


Vadybos analizė. Įvadas. Įmonės strategija. Bendra įmonės strategija. Rinkodaros veikla. Rinkodaros rodiklis. Kainodara. Reklama. Prekybos atstovai. Kreditas klientams. Įmonės pajėgumų analizė. Darbininkai. Įrengimai ir jų pajėgumas. Įrenginių našumas. Produkcijos gamybos dinamika. Finansinių rezultatų analyze. Pelno (nuostolio) ataskaita. Balanso analizė. Balansas. Įmonės vertinimo rodiklių suvestinė. Išvados. Literatūros sąrašas.


„Katilita“ tai įmonė, jau daug metų gaminanti įvairius individualių namų centrinio šildymo katilus ir juos pardavinėja vartotojams. „Katilitos“ pagrindinė būstinė yra Kaune, žinoma, įmonė turi padalinių ir kituose miestuose. Ši įmonė yra dar naujokė šioje sferoje ir savo veiklą vykdo tik 5 metus.

Direktorius- Laura Žemaitytė. Parašė ir suvedė: ***** skyrius ar poskyrius.

Direktorius gamybai- Rima Galinskaitė. Parašė ir suvedė: ***** skyriusar poskyrius.

“Kietas riešutas”- tai įmonė, jau daug metų gaminanti įvairius individualių namų centrinio šildymo katilus ir kitą santechnikos įrangą. Stebėtojų tarybos nutarimu įmonė buvo reorganizuojama norint padidinti veiklos efektyvumą. Ši įmonė buvo suskirstyta į 6 filialus, vienas iš jų yra mūsų įmonė “Katilita”. Kiekvienas filialas turi visiškai savarankiškai dirbti ir jiems yra paskirti skirtingi vadovai, kurie privalo reguliariai informuoti pagrindinės įmonės direkcijos narius apie veiklos strategiją.

Metų pradžioje „Katilita“ savo veiklą pradėjo turėdama 150 000Lt įstatinį kapitalą, kurį pagrindinė įmonė įnešė į mūsų įmonės sąskaitą banke. Norėdami pradėti veiklą, įsigijome keturis komplektus įrengimų už 160 000Lt, dėl to teko paimti 120 000Lt paskolą iš pagrindinės įmonės, kurią padengėme per penkerius metus. Taipogi mums buvo paskirta 15 kvalifikuotų darbininkų.

Rinkos dalis 1.1 diagramoje pateikiama rinkos dalis, kurią užėmė mūsų įmonė per penkerius veiklos metus. Kaip matome rinka nebuvo pastovi, ji kasmet augo. Didžiausią rinkos dalį mūsų įmonė užėmė trečiais metais, su abiem produktais „Kaitra- 150” ir „Kaitra- 200” . „Kaitra- 150” užėmėme 27% rinkos, o su „Kaitra- 200” 35% rinkos.

Rinkodaros rodiklis nusako kokią dalį rinkoje užima mūsų įmonė t. y. kiek iš turimų katilų pardavėme mes.

Mūsų įmonės rinkodaros rodiklis kiekvienais metais kito. Antraisiais metais jis buvo didžiausias, nes gaminome per daug produkcijos. Mažiausias rinkodaros rodiklis buvo penktaisiais metais, nes „Katilita“ nuo ketvirtųjų metų orientavosi tik į sandėlio likučio išpardavimą.

Analizuodami mūsų įmonės ir konkurentų kainų politiką pateikiame 1.3 ir 1.4 lenteles, kuriose matyti mūsų kaina ir procentas nuo vidurkio. Galime teigti, kad pasirinkome gerą kainų politikos strategiją, nes kiekvienais metais katilų kaina buvo keletą procentų mažesnė nei konkurentų, tačiau paskutinius dvejus metus kainą sparčiai padidinome.

Centrinio šildymo katilų “Kaitra-200” kaina svyruoja apie 4500Lt . Šio tipo katilus pardavinėjome 3,4,5 taisiais metais už labai įvairias kainas.

1.5 paveiksle pateikiama reklamos išlaidų dinamika per penkerius įmonės veiklos metus. Kaip matome, mūsų įmonė lyginant su konkurentais didžiausią dėmesį skyrė reklamai. Tai pareikalavo nemažai išlaidų, tačiau investuodami į reklamą tikėjomės, pritraukti daugiau klientų.

1.6 paveiksle pateikiama reklamos išlaidų dinamika per penkerius įmonės veiklos metus. Matome, kad šio tipo katilams, mūsų įmonė skyrė didžiausią dėmesį, lyginant su „Kaitra-150”. Taip buvo daroma dėl to, kad buvo manoma, jog šie katilai yra pelningesni, ir už juos būtų galima daugiau pasipelnyti, todėl ir vartotojų reikia daugiau, o juos pritraukti bandėme su reklama.

Pirmaisiais metais priėmėme 4 prekybos atstovus, sekančiais metais priėmėme dar 6 prekybos atstovus. Daugiausiai atstovų priėmėme trečiaisiais metais – 20 naujų prekybos atstovų. Tačiau sekančiais ketvirtais ir penktais metais daugiau prekybos atstovų nebepriėmėme, todėl iš viso prekybos atstovų penktų metų pabaigoje turėjome 30.

  • Vadyba Analizės
  • 2014 m.
  • 18 puslapių (3290 žodžių)
  • Vadybos analizės
  • Microsoft Word 203 KB
  • Įmonės ataskaita
    10 - 3 balsai (-ų)
Įmonės ataskaita. (2014 m. Balandžio 07 d.). http://www.mokslobaze.lt/imones-ataskaita.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 02 d. 22:16