Įmonės "Auveda" praktikos ataskaita


Ekonomikos praktikos ataskaita.

Įvadas. Praktikos institucijos pristatymas. Veiklos pobūdis ir istorija. Veiklos specifika, gaminių (paslaugų) asortimentas ir kitimo tendencijos. Veiklos ištekliai. Rinkų analizė ir konkurencinė aplinka. Įmonės veiklos analizė. Pajamų ir kaštų analizė. Veiklos efektyvumo vertinimas. Kainodaros sprendimai. Socialinės atsakomybės raiška organizacijoje. Verslo rizikos valdymas. Organizacijos konkurenciniai pranašumai. Veiksniai, kurie įtakoja Uab „Auveda“ užsakymų apimtis. Išvados. Informaciniai šaltiniai.


Šiandieniniame verslo pasaulyje dabartis yra labai trapi sąvoka. Tai, jog įmonė dabartiniu metu veikia stabiliai ir pelningai, nereiškia, jog jos veikla bus tokia pati sėkminga ir po ketvirčio ar tuo labiau metų. Todėl kiekvienas verslininkas, įtakotas atskirų rizikos bei nestabilumo laipsnių rinkoje, turi atsakingai planuoti įmonės ateitį, t.y. sėkmingą įmonės veiklą kitais laikotarpiais, jos plėtros galimybes.

Kiekvienos įmonės svarbiausias tikslas yra jos plėtra ateityje. Įkūrus dukterines įmones, frančizes, investavus į nuosavą veiklą (įsigyjant naujos technikos, keliant darbuotojų kvalifikaciją, gerinant prekių ar paslaugų kokybę), įgyvendinant didesnius marketingo užmojus įmonės „auga”, užvaldo didesnius rinkos segmentus, tampa žinomesnės, o kartu ir patrauklesnės vartotojams. Vartotojai daug labiau linkę pirkti prekes ar paslaugas iš jiems žinomų įmonių (dažniausiai jau žinoma prekės ar paslaugos kokybė, kur kas didesnis pasitikėjimas įmone), nei iš visai negirdėtų. Todėl kiekvienas verslo subjektas suinteresuotas plėstis ir garsinti savo vardą ne tik nacionalinėje, bet labai dažnai ir tarptautinėje rinkoje.

Vis dėlto plėtros sąvoka ne visada reiškia sėkmingą įmonės veiklą ateityje, kadangi norint plėstis ne retai yra reikalingi didžiuliai pinigų ištekliai, kurių įmonė dažnai neturi. Tokiu atveju verslo subjektui tenka skolintis, o dėl to sutrinka optimali įmonės veikla (daug lėšų investuojama į plėtros projektus, reguliariai tenka mokėti palūkanas už skolintus pinigus). Tačiau jei įmonė investuoja į savo „augimą” atsižvelgdama į savo vidinę, o kartu ir visą ekonominę situaciją ne tik nacionalinėje, bet ir tarptautinėje rinkose bei gresiančias rizikas, ilguoju laikotarpiu toks verslo subjektas dažniausiai laimi. Vis dėlto visada pravartu atsiminti, jog įmonės plėtra, tai ilgas kelias didesnio įmonės sėkmingumo link, reikalaujantis daugybės apmąstymo valandų bei racionalių sprendimų.

UAB „Auveda“ yra vidaus ir tarptautinių pervežimų įmonė, kurios paslaugų asortimentas susideda iš aukščiausios kokybės pervežimų ir geriausios kainos klientui pasiūlymo.

2013 m. birželio mėn. 17 d., įregistruotas juridinis asmuo UAB "Auveda", teisinė forma yra Uždaroji akcinė bendrovė, įmonės registracijos adresas: Raudondvario pl. 107-304, Kaunas, vadovas Gratas Baranauskas, direktorius, įstatinis kapitalas 10000 EUR, akcijų skaičius 100 vnt.., tačiau įmonė pervežimų veiklą pradėjo tų pačių metų liepos 1 d., šiuo metu įmonėje dirba 3 darbuotojai, UAB „Auveda“ turi 1 nuosavą vilkiką ir vieną lengvąjį automobilį, kitos transporto priemonės yra nuomojamos iš kitų įmonių.

Šiuo metu įmonė vykdo pervežimus ne tik Lietuvoje, tačiau ir pabaltyje. Didžioji dalis krovinių yra pervežama Lietuvoje, tačiau ateityje įmonė planuoja plėsti veiklą ir vežti krovinius į kitas pasaulio valstybes., ne tik į Latviją ir Estiją.

Įmonės "Auveda" praktikos ataskaita. (2016 m. Gegužės 05 d.). http://www.mokslobaze.lt/imones-auveda-praktikos-ataskaita.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 04:35