Įmonės Azotas gamtinės aplinkos analizė


Marketingo kursinis darbas. Įvadas. Įmonės marketingo aplinkos samprata. Įmonės makroaplinka. Įmonės gamtinė aplinka. Įmonės ,,azotas“ gamtinės aplinkos analizė. Senkančių gamtinių išteklių įtaka įmonei ,,azotas“. Energetinių išteklių kainų svyravimo įtaka įmonei ,,azotas“. Aplinkos taršos didėjimo įtaka įmonei ,,azotas”. Didėjančio valstybės institucijų dėmesio aplinkosaugai įtaka įmonei ,,azotas“. Išvados. Literatūra.


Todėl įmonės vadovybė ir marketingo specialistai nuo¬lat turi stebėti aplinką, joje vykstančius pokyčius ir į juos reaguoti, prie jų prisitaikyti. Į marketingo aplinką reikia žiūrėti kaip į vieningą įmonę veikiančių jėgų visu¬mą, kurioje susipina tiesioginį ir netiesioginį poveikį turinčių veiksnių poveikis. Ta¬čiau analizės patogumui marketingo sprendimams svarbios aplinkos sąlygos skirs¬tomos į bendrąsias (makroaplinka) ir specifines (mikroaplinka).

Šiame darbe nagrinėjama įmonės makroaplinkos sudėtinis elementas gamtinė aplinka, taip pat atliekamas tyrimas, kurio tikslas- išanalizuoti pasirinktos įmonės ,,Azotas“ gamtinę aplinką.

Temos aktualumas. Įmonės gamtinė aplinka yra labai svarbus marketingo makroaplinkos komponentas, apimantis visų gamtinių išteklių poveikį marketingui. Kiekviena įmonė, planuodama marketingo veiksmus, turi atsižvelgti į gamtinę aplinką.

Darbo objektas. Įmonės ,,Azotas“ gamtinė aplinka

Darbo tikslas. Išanalizuoti įmonės ,,Azotas“ gamtinę aplinką

Uždaviniai:

1.Pateikti marketingo aplinkos sampratas.

2.Atlikti įmonės ,,Azotas“ gamtinės aplinkos analizę.

Darbo metodai:

1.Mokslinės literatūros analizė.

2.Įmonės analizė.

Įmonės Azotas gamtinės aplinkos analizė. (2013 m. Kovo 04 d.). http://www.mokslobaze.lt/imones-azotas-gamtines-aplinkos-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 12:21