Įmonės BIOK marketingo analizė


Marketingo analizė.

Įvadas. Kas yra biok? Įmonės „Biok“ marketingo analizė. Mikro ir makro išorinės, vidinės aplinkos. Mikro aplinka. Makroaplinka. Organizacijos tikslinė rinka bei taikoma segmentavimo strategija. Pozicionavimas ir rėmimo elementai. Biok labaratorijos produkcija. Išvados.


Makroaplinką sudaro tokie veiksniai:1.Demografinė aplinka;2.Ekonominė aplinka;3.Gamtinė aplinka;4.Mokslinė – technologinė aplinka;5.Politinė aplinka;6.Socialinė – kultūrinė aplinka.

Įmonė atitinkamai atsižvelgia i vartotojų poreikius ir problemas, kad jas išspręstu, bei leistu gamintojams turėti sėkminga verslą.

Nagrinėjamos įmonės „Biok laboratorija“ tikslinė rinka yra vidutines arba didesnes nei vidutines pajamas uždirbantys žmonės kurie rūpinasi savo veido odą bei burnos higiena. „Biok laboratorija“ gamina įvairią kosmetiką todėl jų produktus perka ir vyrai ir moterys. Tikslinės rinkos marketingo strategija yra diferencijuotas marketingas. Firmos pasirinktas segmentavimas yra demografinis, kadangi yra atsižvelgiama į lytį, amžių, pajamų dydį ir t.t. „Biok laboratorijos“ pasirinktas segmentavimo būdas yra efektyvus nes tenkinamos šios sąlygos:

Pasiekiamumo - segmentą galima efektyviai pasiekti ir aptarnauti. Pasirinkta tikslinė rinką yra vidutines ar didesnes pajamas uždirbantys žmonės todėl jiems nekyla jokių problemų nuvažiuoti ir įsigyti mėgstamos produkcijos.

Šiuo atveju pabrėžiamas produkto suteikiamas unikalumas. Manau, jog rėminimo elementai šiuo atveju yra tinkami, kadangi dauguma vyru nori būti stilingi bei jaunatviški. Reklamos tikslas yra pristatyti naują produktų liniją skirta būtent miesto vyrams, net pats prekės pavadinimas apie tai pasako „URBAN“ kas išvertus iš anglų kalbos reiškia miesto. Žinutės formatas trumpas, tačiau aiškus taip pat yra pridėta grotažymė #arasurban kuri reiškia, jog yra taikomasi ir į socialinius tinklus.

UAB ,,BIOK Labaratorija‘‘ pasižymi dideliu asortimentu ir prekių kiekių, pagal visų vartotojų poreikius. Įmonė turi labai plačią prekių pasiūla, todėl negalime būtent išsirinkti vienos prekės šios užduoties pateikimui, todėl išsirinksime gaminius, kurie šiai įmonei atnešė didžiausia pelną.

Šios produkcijos prekių ženklai įmonei atnešė didžiausią sėkmę ir didžiausią pelną. Nuo tada, kai pradėjo gyvuoti UAB ,,BIOK Labaratorija“ įmonė turėjo tik ekonominį kilimą, be nuosmukių, kas ir įrodo šios įmonės užtikrintai gerą produkciją, gamybą, veiklą ir organizacijos strategijas, bei struktūrą.

Taigi, galime drąsiai teigti, kad įmonė turi pakankamai vartotojų gauti dideli pelną ir užtikrinta vizija. Tai jog Lietuvos įmones stengiasi lietuviška produkcija plėtoti užsienyje yra didelis pliusas Lietuvai.

  • Marketingas Analizės
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • Nedas
  • 10 puslapių (2394 žodžiai)
  • Universitetas
  • Marketingo analizės
  • Microsoft Word 379 KB
  • Įmonės BIOK marketingo analizė
    10 - 3 balsai (-ų)
Įmonės BIOK marketingo analizė. (2017 m. Rugsėjo 24 d.). http://www.mokslobaze.lt/imones-biok-marketingo-analize.html Peržiūrėta 2017 m. Gruodžio 12 d. 06:43