Įmonės Biovela verslo analizė


Biovela finansines ataskaitos. Biovela finansine ataskaita. Įmonės praktinė rinkodaros analizė. Biovelos ataskaita. Biovela rinkos analize. Biovela strategija. Mėsos perdirbimo ab „biovela“ organizavimas. Biovela darbas. Imones panasios i biovelos. Biobela marketingas.

Ekonomikos kursinis darbas. Įvadas. Įmonės “Biovela” verslo analizė. Įmonės vystymąsis, jos gaminama produkcija, asortimentas. Marketingo orientacija įmonėje. Įmonę įtakojantys mikro ir makroaplinkos elementai. Įmonės rinką lietuvoje. Stambiausios mėsos perdirbimo įmonės lietuvoje. Įmonių išdėstymas geografiniu principu. Įmonių konkurenčių užimamos rinkos dalys. Įmonės prekės vartotojų rinkoje segmentavimas. Vartotojo elgesio faktoriai darantys įtaką produkcijos pirkimui. Gaminamos produkcijos (prekės) apibūdinimas. Kainų nustatymas, jų strategijos. Gaminio pateikimo strategija. Gaminių rėmimo strategija. Rėmimo biudžeto sudarymo metodas. Reklaminis pranešimas. Išvados. Literatūros sąrašas.


Darbo tikslas – įvertinti įmonės marketingą, atliekant praktinę verslo analizę, aprašyti įmonės gaminamos produkcijos asortimentą, susipažinti su marketingo naudojamą strategiją, marketingo padalinį įmonėje, atlikti rinkos tyrimą ir įvertinimą, konkurentų pozicijas, kainų nustatymo metodus, prekės pateikimo strategija, naudojamą reklamą, įmonės marketingo planą, ištirti įmonės rinką Lietuvoje, taip pat aprašyti šios įmonės sėkminga darbo organizavimą.

Darbo uždaviniai - pagrindinis darbo uždavinys UAB biovela praktinė verslo analizė. Aprašyti ir paaiškinti kaip įmonėje veikia marketingo skyrius, jo elementai pritaikyti sėkmingam įmonės gyvavimui. Kaip sistemingai yra taikomi marketinginiai tyrimai – jų dėka įmonė sėkmingai integruoja į įvairias pasaulio šalių rinkas.

įmonės sėkmės formulė – tai tobulai organizuota marketingo sistema, kuriai vadovauja profesionalūs darbuotojai, kurie operatyviai reaguoja į rinkos pokyčius, pritaikant išsamią rinkos analizę, teisingai supranta marketingo turinį ir reikšmę ir naudingumą analizuojant ir sprendžiant ekonomikos ir verslo problemas. Atlikti įmonės verslo analizę, marketingo tyrimo procesą, pasirinkta aprašomuoju tyrimo plano tipu, turint informacijos iš pirminių ir antrinių tyrimų šaltinių.

Marketingas - tai visuma veiksnių, kurie paruošia, padeda, pritaiko produktus pardavimui rinkoje. Tam turi būti panaudojami išsamūs marketingo veiksmai – marketingo tyrimai, planuojant, nustatant kainas, idėjų, prekių paskirstymą, siekiant sukurti mainus, patenkinančius individų tikslus.

Marketingo tyrimai – tai marketingo valdymo problemų sprendimui reikalingos informacijos paieška, rinkimas, apdorojimas, analizė. Praktinis tyrimo naudingumas leis: įvertinti situaciją, numatyti galimus pokyčius, apibrėžti naujus tikslus, parengti strategijas, suformuoti marketingo priemones.

Atlikus įmonės biovela verslo analizę, marketingo komplekso programos elementus, pateikiamas darbo rezultatas: kompleksinis rinkos tyrimas, vartotojų poreikių, rinkos segmentų analizė, konkurencijos, kainų ir konkurentų kainų poliįmonė - yra savo firmos vardą turintis ūkinis vienetas, įsteigtas įstatymų numatyta tvarka, tam tikrai ūkinei komercinei veiklai. Įmonę sudaro medžiagų daiktinių, finansinių ir materialinių aktyvų jos teisių ir pareigų kompleksas. [. 47 psl. ].

šiame darbe verslo analizę atliksime UAB biovela , kurį įsikūrusi vilniaus rajone, dūkštų seniūnijoje, sėkmingai veikianti jau – tus metus. Tai moderni, šiuolaikinė mėsos perdirbimo įmonė.

Įmonės Biovela verslo analizė. (2011 m. Kovo 18 d.). http://www.mokslobaze.lt/imones-biovela-verslo-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 21:56