Įmonės „Čili holdings“ marketingo planas


Marketingo planas. Įmonės „Čili holdings“ marketingo planas.


„Čili“ tinklui priklausančiame „Tokyo“ restoranų tinkle dominuoja japoniškos virtuvės patiekalai, o neseniai duris atvėrusiame „Tokyo China“ restorano valgiaraštyje – daugiau nei pusantro šimto kinų, tailandiečių ir japonų patiekalų. Restoranuose dirba profesionalių virėjų komanda, klientams perteikianti autentišką konkrečios šalies dvasią ir skonį.

Mūsų restoranuose kaina visuomet atitinka maisto kokybę ir „Čili“ restoranų bei kavinių lankytojai tai puikiai žino, todėl ir kainos yra kiek aukštesnės nei konkurentų. Mūsų įmonė pasirinko į paklausą orientuotą kainos nustatymo metodą. Mes nuolat siekiame, kad vartotojai būtų patenkinti maisto ir paslaugų kokybe, todėl ypač dabar, kai keičiame pačio restoranų tinklo įvaizdį, tikriname, žiūrime, analizuojame, renkame atsiliepimus ir tobuliname pasirinktą strategiją. Mums svarbu išsiaiškinti kainos reikšmingumą vartotojams ir nustatyti jų jautrumą įmonės kainų pokyčiams.

Mūsų įmonė – kokybės lyderis, kadangi „Čili“ restoranų tinklas yra populiariausias ir plačiausias visoje Lietuvoje. Kasdien sulaukiame daugybės lankytojų, todėl jie gali būti tikri, kad čia visuomet valgys kokybišką, šviežią, tinkamai paruoštą maistą, bus puikiai aptarnauti ir gerai jausis. Mūsų restoranų tinklo produkcijos paklausa yra elastinga, kadangi klientai stipriai reaguoja į kainų pokyčius – kai sumažiname kainas, parduodamos produkcijos kiekis žymiai padidėja, nes ir lankytojų skaičius išauga. Visgi, mūsų įmonė naudoja kokybės lyderio strategiją ir yra numeris vienas restoranų tinkle, todėl kainų mažinti neverta. Kadangi mūsų įmonės kainodaros tikslas – kokybės lyderio pozicijos užėmimas, siekiame išsiskirti unikalia, aukštos kokybės produkcija ir prisitaikyti prie įvairius poreikius turinčių klientų.

Mums svarbus kiekvienas klientas. Todėl ištikimiausiems klientams siūlome lojalumo korteles, kurių turėtojai sulaukia puikių pasiūlymų: su „Čili“ draugų kortele restoranų lankytojai gali įsigyti patiekalų su nuolaida, kaupti čili litus ir jais vėliau apmokėti dalį sąskaitos, taigi taikome diskriminacines kainas atskirai vartotojų grupei – lojaliems klientams. Kadangi daug lankytojų susilaukiame pietų metu, taikome specialius pasiūlymus užsukantiems papietauti į mūsų restoranus. Dienos pietų kompleksas mūsų restoranuose bei kavinėse kainuoja mažiau, tad galima sakyti, kad kaina priklauso nuo laiko. Mūsų restoranų tinklas siekiant pritraukti kuo daugiau lankytojų dalina kuponus, su kuriais restoranuose taip pat galima įsigyti patiekalų su nuolaida. Mes taikome funkcinių nuolaidų variantus, nes aktyviai reklamuojame tiekėjų produkciją bei prekinius ženklus ir taikome specialias nuolaidas.

  • Marketingas Planai
  • 2015 m.
  • 9 puslapiai (1819 žodžių)
  • Kolegija
  • Marketingo planai
  • Microsoft Word 34 KB
  • Įmonės „Čili holdings“ marketingo planas
    10 - 8 balsai (-ų)
Įmonės „Čili holdings“ marketingo planas. (2015 m. Gegužės 04 d.). http://www.mokslobaze.lt/imones-cili-holdings-marketingo-planas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 09:53