Įmonės ,,Coca-Cola‘‘ veiklos analizė


Pramonės ir gamybos analizė.

Finansinės būklės analizė. Finansinės analizės metodai. Finansų analizės santykiniai rodikliai ir jų skaičiavimas. coca-cola’’ finansinė analizė. Įmonės charakteristika. Apklausos rezultatai. Pelno(nuostolio) ataskaitos analizė. Santykinių rodiklių analizė. Grynos veiklos pajamos pagal atskirus regionus. Koreliacija. Prognozavimas. Išvados. Literatūra ir šaltiniai.


Įvade aprašoma namų darbo problema, nurodomas tyrimo objektas, pateikiamas darbo tikslas ir uždaviniai.

Teorinėje dalyje aprašyti įmonę, jos veiklą, gaminamus produktus ar teikiamas paslaugas, nurodyti tikslines vartotojų grupes, aprašyti įmonės struktūrą, grafiškai pavaizduoti organizacinę struktūrą, aprašyti konkurentus, geografinį įmonės išsidėstymą.

Atliekant tiriamąją dalį naudotis priminiais ir antriniais duomenų šaltiniais.

Siekiant išsiaiškinti pasirinktos įmonės žinomumą Lietuvos rinkoje ir jos produkcijos ar teikiamų paslaugų populiarumą, atlikti kiekybinę apklausą apie įmonę. Gautus rezultatus konvertuoti į skaitines reikšmes bei apdoroti taikant aprašomosios statistikos metodus bei koreliacijos – regresijos metodą.

Tiriant vartotojų nuomonę apie įmonę, jos veiklą bei produktus, išanalizuoti komentarus pateikiamus socialiniuose tinkluose (Facebook, Twitter) bei atsiliepimus ir gandus spaudoje. Rezultatus pateikiant aprašomosios analitikos ir etikečių (tag) vizualizacijos pagrindu.

Išanalizuojant įmonės finansinius duomenis pritaikyti aprašomosios statistikos metodus, koreliacijos – regresijos analizę. Sudaryti lygtis tolimesniems trendams prognozuoti.

Apskaičiuoti įmonės pelningumo rodiklius, pagal produktą, regioną. Apskaičiuoti įmonės pardavimų, pelno, įplaukų iš frančizės chronologinį vidurkį per paskutinius penkerius metus, vidutinį augimo tempą, vidutinį prieaugio tempą.

Remiantis retrospektyviniais duomenimis, atlikti pasirinktų įmonės veiklos rodiklių prognozę ateinantiems metams.

Visų tyrimų rezultatus pateikti taikant Gestalt vizualizacijos principus.

Pagal atliktą tyrimą, įvertinti įmonės situaciją, aprašyti su kokiomis problemomis susiduriama. Pateikti problemų sprendimo rekomendacijas

Problema ir aktualumas. Kiekvienos įmonės sėkmė priklauso nuo daugelio veiksnių. Vienas iš svarbesnių- įmonės vystymosi procesas, kuris garantuoja ne tik organizacijos egzistavimą, bet ir tolesnę įmonės veiklą. Naujai įkurta organizacija atlieka veiklos analizę ir kontrolę, siekia tapti kuo inovatyvesne įmone, sugebančia priimti optimalius sprendimus. Šiuolaikinėmis sąlygomis, kiekvienas vadovas turi realiai įvertinti įmonės būklę, kas ši galėtų toliau gyvuoti. Versle labai dažnai pasitaiko nesėkmių, įvairių rizikų bei netikėtumų, todėl labai svarbu laiku ir kokybiškai analizuoti įmonės finansinę būklę bei užkirsti kelią naujoms problemoms. Finansinė būklės analizė padeda laiku pastebėti tam tikras įmonės problemas, negatyvius veiklos reiškinius. Įmonės analizė teikia daug vertingos informacijos, su kurios pagalba yra lengviau priimti svarbius ir pagrįstus sprendimus dėl tolimesnės įmonės veiklos.

Objektas– Šio darbo tyrimo objektas-,, Coca-Cola ‘‘ įmonės veikla.

Tikslas– Pagrindinis šio darbo tikslas yra atlikti praktinę verslo analizę, aprašyti įmonės gaminama produkciją, atlikti rinkos tyrimą, įvertinti konkurentų poziciją. Taip pat ištirti įmonės rinką skirtinguose regionuose.

Įmonės ,,Coca-Cola‘‘ veiklos analizė. (2016 m. Balandžio 20 d.). http://www.mokslobaze.lt/imones-coca-cola-veiklos-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 00:31