Įmonės finansai praktikos ataskaita


Finansų praktikos ataskaita. Įvadas. Įmonės struktūra. Finansinė tarnybos, jų darbo organizavimas. Apskaitos dokumentų apdorojimas įmonėje. Kompiuterinių taikymas įmonėje. Darbo užmokesčio apskaita. Socialinio draudimo skaičiavimo tvarka. Darbo apmokėjimo formos. Atostoginių apskaičiavimas. Gyventojų pajamų mokestis. Analitinė darbo užmokesčio apskaita. Ilgalaikio turto apskaita. Atsargų apskaita. Išvados. Literatūra.


UAB „ Rebrandas“ savo veiklą pradėjo 2014 m. Nuo įkūrimo pradžios įmonė specializuojasi grindų betonavimo ir statybinių medžiagų pardavimu srityje.

UAB „Rebrandas“ atsakingai ir kokybiškai stato, atlieka visus paruošiamus darbus bei rekonstruoja įvairios paskirties pramoninius ir nepramoninius, mažaaukščius bei daugiaaukščius pastatus ir statinius.

4. Apskaitos dokumentų pasirašymo tvarkos nustatymą ir asmenų, kurie turi teisę surašyti ir pasirašyti dokumentus, sąrašo parengimą;

5. Teisingos ir tikslios, išsamios ir laiku pateiktos informacijos apie ūkinius įvykius ir ūkines operacijas pateikimą buhalteriui;

6. Finansinių ataskaitų parengimą ir pateikimą Juridinių asmenų registrui.

Darbų vadovas- asmuo, planuojantis projektus ir jiems vadovaujantis. Jis įvertina metodus ir būdus, atrenka pigiausius ir efektyviausius projektus, vadovauja darbams ir juos kontroliuoja, seka darbų eigą ir jų tvarkaraščio vykdymą.

5. Vykdyti įmonės, padalinių vadovų ir kitų darbuotojų, kontroliuojančių saugą darbe, nurodymus.

Buhalteriai atlieka labai daug įvairių darbų:

registruoja ūkines, finansines operacijas dokumentuose ir apskaitos registruose;

skaičiuoja gaminamos produkcijos ir teikiamų paslaugų išlaidas;

Buhalterė atsakinga už įmonės apskaitą, todėl savo darbe privalo vadovautis galiojančiais įstatymais ir poįstatyminiais aktais. Buhalterio atsakomybė aptariama Lietuvos Respublikos baudžiamojo bei administracinių teisių pažeidimų kodeksų kai kuriose straipsniuose.

Visi dokumentai pateikiami tam tikra tvarka ir terminais, kuriuos nustato įmonės buhalteris. Jis sudaro dokumentų apyvartos grafiką. Jame nurodoma, kas, kada ir kokį dokumentą privalo sudaryti, kas ir kam turi pristatyti, kas dokumentą tikrina ir priima, kas apdoroja, kas pildo buhalterinės apskaitos registrus ir kas atsako už dokumento išsaugojimą. Dokumentų apyvartos grafiką turi žinoti visi juos sudarinėjantys įmonės darbuotojai. Visi dokumentai patenka į buhalteriją. Pirmiausia buhalteriai juos patikrina, ar teisingai užpildyti visi rekvizitai, ar dokumentas netrintas, ar yra nepaaiškintų taisymų. Būtina įsitikinti ūkinės operacijos tikslingumu. Patikrinti dokumentai taksuojami. Taksavimas yra dokumente parodytos operacijos kiekinės išraiškos įvertinimas pinigais, jei to nebuvo rašant dokumentą. Taksuoti dokumentai grupuojami ir iš jų duomenys perrašomi į apskaitos registrus. Už dokumente esančius netikslumus ir prastą sudarymo kokybę atsako dokumentą pasirašę asmenys.

Visi šie dokumentai saugomi nustatyta tvarka laikantis Lietuvos archyvų departamento prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės nustatytų terminų.

Socialinio draudimo įmokų skaičiavimo tvarką bei mokėjimą reglamentuoja Lietuvos Respublikos valstybinio socialinio draudimo įstatymas ir šio įstatymo privalo laikytis visos Lietuvos Respublikos teritorijoje esančios įmonės, fiziniai asmenys, mokantys atlyginimą pagal darbo sutartis, taip pat įmonės, esančios už Lietuvos Respublikos ribų, bet veikiančios pagal jos įstatymus. Apdraustųjų įskaitą tvarko Valstybinio socialinio draudimo fondo valdyba ir jos teritoriniai skyriai.

3) Tikrosios krašto apsaugos tarnybos karininkai, taip pat liktinės tarnybos puskarininkiai ir kareiviai;

4) Valstybės saugumo pareigūnai, prokuratūros, personalinių įmonių savininkai, ūkininkai ir pilnamečiai jų šeimos nariai, dirbantys ūkyje, būtinosios tarnybos kariai;

Įmonės finansai praktikos ataskaita. (2015 m. Kovo 18 d.). http://www.mokslobaze.lt/imones-finansai-praktikos-ataskaita.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 04:24