Įmonės internacionalizavimas


Ekonomikos referatas. Įvadas. Uab „Taneta“ įmonės veikla. Uab „Taneta“ įmonės istorija. Teoriniai įmonių veiklos internacionalizacijos aspektai. Internacionalizacijos motyvai. Internacionalizacijos modelis „Uppsala“. Uab „Taneta“ įmonės internacionalizacija. Išvados. Literatūra.


Įmonių internacionalizacijos motyvai gali būti ne tik didesnio pelno siekimas bet ir vietinė konkurencija ar didesni gamybos pajėgumai.UAB „Taneta“ internacionalizacijos procesui būdingas „Uppsala“ modelis. Pagal „Uppsala“ modelį įmonės internacionalizacija aiškinama kaip procesas, kai įmonė nuosekliai didina savo tarptautinį įsitraukimą į užsienio rinkas.

Uždarosios akcinės bendrovės “Taneta” yra viena iš labiausiai patyrusių medicinos įrangos, neįgaliųjų techninės pagalbos priemonių, reabilitacinės technikos, ligonių ir neįgaliųjų slaugai skirtų priemonių gamybaužsiimančių įmonių šalyje - įsikūrusi Birštone.

Įmonė investuoja į gamybinių įrenginių bei procesų modernizavimą, patalpų pritaikymą efektyvesnei gamybai.Nuolat pritaiko geriausias pasaulio technologijas, todėl įmonės gaminiai gerai žinomi medikams, juos palankiai vertina ir specialistai, ir vartotojai. Vykdo aptarnavimo veiklas Lietuvos, Baltijos, Rusijos bei Rytų Europos šalių rinkose, tačiau įmonė ties pasiektu rezultatu nė nemano sustoti. UAB "Taneta“ ieško efektyvių būdų skverbtis į naujas rinkas, planuojama didinti eksportą į Vakarų ir Šiaurės Europos rinkas.

2001-aisiais pradėta gaminti ginekologinės kėdės GK-2, GK-3 ir GK-2H;

Prie vidinių motyvų, skatinančių kompanijas išeiti į tarptautines rinkas, autoriai priskiria tokius motyvus:

Kompanijos gaminamas unikalus produktas arba jos turimas technologijos pranašumas;

Turima ypatinga informacija ( apie užsienio vartotojus, konkurentų klaidas, rinkas, rinkos situacijas);

Kompanijos įvaizdis (įvaizdžio gerinimas ar gero įvaizdžio išlaikymas);

Per didelis kompanijos pajėgumas vidaus rinkos galimybių požiūriu.

Apibendrinus galima teigti, jog vienas ar keli iš šių motyvų sąlygoja kompanijų sprendimus skverbtis į užsienio šalių rinkas, o pagrindiniai motyvai, tai pelno siekimas ir konkurencija.

Psichologinio (kultūrinio) nuotolio koncepcija. Firma žengia į tas rinkas, kurios psichologiškai nuo gimtosios rinkos kuo mažiau skiriasi. Šį aspektą atspindintys veiksniai, tokie kaip kalba, kultūra, politinė sistema ir t. t., gali trukdyti firmos ir rinkos informacijos srautams. Todėl dažniausiai firmos iš pradžių plėtoja savo veiklą tose šalyse, kuriose geriausiai gali suprasti galimybes ir yra maža rinkos nežinomybės rizika. Pagal Uppsala modelį įmonės pradeda savo veiklos internacionalizaciją nuo fiziškai artimų šalių, kuriose įmonės gali tikėtis didžiausių galimybių ir minimalaus neapibrėžtumo (Johanson, Vahlne, 1977).

  • Ekonomika Referatai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 10 puslapių (1798 žodžiai)
  • Universitetas
  • Ekonomikos referatai
  • Microsoft Word 76 KB
  • Įmonės internacionalizavimas
    10 - 2 balsai (-ų)
Įmonės internacionalizavimas. (2015 m. Lapkričio 08 d.). http://www.mokslobaze.lt/imones-internacionalizavimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 16:21