Įmonės įvaizdis, prekės ženklas ir klientų vertė


Ekonomikos skaidrės. Įmonės įvaizdis, prekės ženklas ir klientų vertė. Tikslas. Alternatyvios koncepcijos. Hipotezės. H1. Įmonės įvaizdis turės tiesioginį teigiamą poveikį kliento suvokimui ( a) pasitikėjimas darbuotoju. H2 Kliento. H3. Klientų suvokimas paslaugų pasiūlos vertės, turės teigiamą poveikį klientų lojalumui. Tyrimas. Konceptualus modelis. Diagrama. Išvados.


Tikslas – šio straipsnio tikslas ištirti moderatorių poveikį reklamos išlaidoms (ASI) ir darbo intensyvumui (LI), kuriuos įtakoja 3 faktoriai: 1. Poveikis įmonės įvaizdžiui. 2. Klientų ir darbuotojų santykis. 3. Kliento vertės ir lojalumo suvokimas.

Uždaviniai: Pristatyti alternatyvias koncepcijas; Pateikti hipotezes; Pristatyti konceptualų modelį; Tyrimas; Išvados. 4 skirtingos pramonės šakos – (bankininkystė, interneto paslaugų teikėjas, draudimas ir kirpėjai) buvo atrinkti remiantis jų reklamos išlaidomis (ASI) – ir darbo intensyvumu (LI).

Įmonės įvaizdis-reklama skatina padidintą pardavimą, pagerintą įvaizdį, sustiprintą įmonės reputaciją, pasitikėjimą, palankias akcijas, rinkos reakciją ir sustiprintą finansinę veiklą. Klientų ir darbuotojų sąveika-darbuotojai turi pagrindinį vaidmenį prisidedant prie prekės patirties ,kuriant santykius su klientais ir taip pat statyti klientų vertę ir lojalumą. Klientų vertė -klientų vertinimo ir pakartotinio globojimo paslaugos priklauso nuo kokybės, taip pat kainos suvokiamos vertės.

Pirmoji grupė hipotezių aptaria įtaką įmonės įvaizdžiui. Įmonės įvaizdis atspindi kliento požiūrį į įmonę ir šis tyrimas apima du komponentus šios sąvokos: įmonių gebėjimą (CA) (t.y patirties teikiant produktus ir / arba paslaugų pasiūla) ir įmonių socialinę atsakomybę (ĮSA) (t.

  • Ekonomika Skaidrės
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 13 puslapių (525 žodžiai)
  • Ekonomikos skaidrės
  • MS PowerPoint 1057 KB
  • Įmonės įvaizdis, prekės ženklas ir klientų vertė
    10 - 6 balsai (-ų)
Įmonės įvaizdis, prekės ženklas ir klientų vertė. (2015 m. Spalio 12 d.). http://www.mokslobaze.lt/imones-ivaizdis-prekes-zenklas-ir-klientu-verte.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 07:58