Įmonės įvaizdžio analizė Senukai


Senukai swot. Senukai analize.

Verslo analizė. Įvadas. Organizacijos istorija. Vizualinė išraiška. Organizacinė elgsena. Organizacijos kultūra. Išvados. Literatūros ir šaltinių sąrašas.


Darbo objektu pasirinkta „Senukų“ bendrovė, kartu su visais savo filialais ir antrinėmis įmonėmis. Visos įmonės nagrinėjamos kompleksiškai, kaip vienas objektas iš įvairių požiūrio taškų.

„Senukų“ įmonių veikla prasidėjo 1992 m. Nuo tada buvo nueitas ilgas kelias iki vienos iš pirmaujančių statybos ir buitinių prekių prekybos įmonių Lietuvoje. Buvo išvystytos visos šiam tikslui reikalingos priemonės, teikiamos, logistikos, sandėliavimo paslaugos, kuriami atskiri prekybos centrai, siekiant pritraukti daugiau pirkėjų. Didžioji dalis akcijų priklauso vienam žmogui – Augustinui Rakauskui. Šiuo metu visam prekybos tinklui vadovauja jo sūnus. UAB „Senukų prekybos centras“ – didžiausias statybinių medžiagų ir namų apyvokos reikmenų tinklas Baltijos šalyse, didmenomis ir mažmenomis prekiaujantis statybos, remonto ir buities prekėmis, teikiantis įvairias paslaugas individualiems klientams bei įmonėms. Šiandien visoje Lietuvoje veikia 91 „Senukų“ prekybos centras. „Senukams“ prekes tiekia daugiau nei 1000 užsienio ir per 800 Lietuvos tiekėjų. „Senukai“ ne tik importuoja, bet ir aktyviai eksportuoja prekes į Latviją, Estiją, Rusiją, Ukrainą, Baltarusiją, Islandiją, Norvegiją, Švediją, Olandiją, Daniją, JAV.

  • Verslas Analizės
  • 2013 m.
  • 15 puslapių (2394 žodžiai)
  • Verslo analizės
  • Microsoft Word 30 KB
  • Įmonės įvaizdžio analizė Senukai
    10 - 2 balsai (-ų)
Įmonės įvaizdžio analizė Senukai. (2013 m. Rugsėjo 13 d.). http://www.mokslobaze.lt/imones-ivaizdzio-analize-senukai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 01:49