Įmonės įvaizdžio formavimas, steigimas


Vadybos savarankiškas darbas.

Įmonės įvaizdžio formavimas. Ilgalaikio lojalumo siekiantys pardavimo skatinimo veiksniai. Uab ir ab įmonių steigimas. Kontrolės esmė, rūšys, principai. Personalo paieškos būdai. Išvados. Informacijos šaltinių sąrašas.


Įvaizdis nėra kieno nors vieną kartą suformuotas ir nekintantis. Jis yra dinamiškas, jo atributai persitvarko, keičiasi priklausomai nuo pokyčių žmonių grupės sąmonėje. (Įvaizdžio formavimas).

1. Adekvatumą – kuriamas įvaizdis turi atitikti tai, kas iš tikrųjų egzistuoja;

Įmonės identitetas įgauna išoriškai pastebimas formas per:

Konkursai ir loterijos – tai žaidybinių elementų turinčios pirkėjų informavimo ir prekių siūlymo formos. Jos gali būti organizuojamos kaip televizijos pramoginės laidos, kuriose dalyvauja potencialūs pirkėjai, arba būti artimos tiesioginei reklamai paštu. Konkurso metu dalyviai turi pademonstruoti tam tikras žinias (kartais bendro pobūdžio, kitais atvejais – apie tam tikras prekes ar įmones). Žinių demonstravimas paprastai yra tik pretekstas pristatyti prekes, pasiūlyti jas įsigyti. Loterijose vyrauja atsitiktinumo principas, tačiau jose irgi įvairiais būdais siekiama pademonstruoti ar pareklamuoti prekes, kartais – skatinti jų pardavimą (pvz., loterija, panaudojant alaus kamštelius).

Apibendrinant ilgalaikio lojalumo siekiančius veiksmus, jų pagrindiniai tikslai – pritraukti naujas arba išlaikyti jau esamus pirkėjus. Šie veiksmai rezultatą duoda ne iš karto, o po tam tikro laiko.

Įstatinis kapitalas ne mažesnis kaip 43,5 tūkst. eurų.

Akcijos gali būti platinamos ir jomis galima prekiauti viešai.

Įstatinis kapitalas ne mažesnis kaip 3 tūkst. eurų.

Prieš registruojant Juridinių asmenų registre būtina gauti pažymą apie patalpų suteikimą įmonės buveinei.

Bendrovė laikoma įsteigta nuo jos įregistravimo Juridinių asmenų registre.

Pagal bendrovės valdymo 2 paveikslą matome kokia yra akcinės bendrovės ir uždarosios akcinės bendrovės valdymo struktūra.

Pagal Kontrolė. Straipsniai., kontrolės esmė yra perspėti dėl krizinių situacijų susidarymo ir palaikyti sėkmę.

1. Ekonomiškumo principas: kontrolės sąnaudų turi būti mažesnės už jos teikiamą naudą.

3. Laiku atlikta kontrolė įgalina pagal kontrolės rezultatus pakoreguoti greitai kintantį procesą.

8. Lankstumo principas reiškia, kad keičiantis sąlygoms, turi keistis kontrolės sistemo ir formos.

2. Einamoji kontrolė – vykdoma tiesiogiai atliekant darbus. Tai reguliari pavaldinių darbo kontrolė, aptariant iškilusius klausimus, problemas.

Apžvelgus ilgalaikio poveikio pardavimų skatinimo veiksnius, sužinome, kad jų yra keturi: prekių pavyzdžiai, loterijos, lojalumo planai bei dovanos.

Įmonės įvaizdžio formavimas, steigimas. (2016 m. Kovo 21 d.). http://www.mokslobaze.lt/imones-ivaizdzio-formavimas-steigimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 22:50